به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: یکی از ظرفیت های بسیار مهم در بخش چاروسا عرصه گردشگری است بخش چاروسا زیباترین آبشار خطه جنوب را دارد اما از امکانات اولیه محروم است توجه به ظرفیت های این موهبت خدادادی باعث ایجاد اشتغال و رونق گردشگری در این منطقه می شود.

خبردنا : امام جمعه قلعه رئیسی در نشست شورای اداری چاروسا گفت: روستاهای چاروسا منتظر وعده مسئولان برای رفع مشکلات هستند.

به گزارش "خبر دنا "، حجت الاسلام و المسلمین " اسماعیل صلواتی"  افزود: انتظار است مسئولان محترم و کارکنان و کارمندان در این مناسبت ها شرکت کنند حدیثی از امام عسکری علیه السلام که می فرمایند امام حسن عسکری (علیه السلام)خصْلَتَانِ لَیْسَ فَوْقَهُمَا شَیْءٌ: اَلْإِیمَانُ بِاللَّهِ وَ نَفْعُ اَلْإِخْوَانِ دو خصلت است که چیزی برتر از آن دو نباشد: ایمان به خدا و سود رساندن به برادران، یکی از مصادیق نفع رساندن به مردم خدمت به مردم و گره گشایی و حل مشکلات مردم است.

وی به مشکلات منطقه چاروسا اشاره و بیان کرد: این روزها مردم بخش چاروسا در روستاها از نعمت گاز محروم هستند و فصل سخت و طاقت فرسای زمستان را پیش رو دارند مسئولان و متولیان چندین مرتبه قول و وعده دادند که تا پایان سال ۱۴۰۱ تمامی روستاهای بخش چاروسا از نعمت گاز برخوردار می شوند اما متاسفانه هنوز روستای شوتاور نزدیک به دو سال قرار است گازرسانی آن صورت گیرد اما انجام نشده است.

وی افزود: روستاهای نزدیک شهر قلعه رئیسی هم از نعمت گاز محروم هستند آنچه که این روزها مردم از مسئولان انتظار دارند این است که به صورت جهادی و شبانه روزی نسبت به گازرسانی به روستاهای منطقه اقدام کنند گازرسانی به روستاها باعث کاهش روند مهاجرت از روستاها به شهرها و حتی باعث مهاجرت از شهرها به روستاها می شود و این حق طبیعی مردم است که از این برکات نظام اسلامی برخوردار شود سهل انگاری و کم کاری و بی توجهی حق این مردم نیست.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: یکی از ظرفیت های بسیار مهم در بخش چاروسا عرصه گردشگری است بخش چاروسا زیباترین آبشار خطه جنوب را دارد اما از امکانات اولیه محروم است توجه به ظرفیت های این موهبت خدادادی باعث ایجاد اشتغال و رونق گردشگری در این منطقه می شود.

وی تاکید کرد: از دیگر مشکلات بخش چاروسا این است که باغات کشاورزی در روستاهای المور، الگن و آبله علی رغم این که مسئول جهاد کشاورزی در منطقه به تنهایی مسئولیت دارند و تلاش های انجام داده است است اما در اثر عدم حمایت مسئولان شهرستانی و استانی این ظرفیت ها در حال خشک شدن و از بین رفتن است که جا دارد مسئولان جهاد کشاورزی استان و شهرستان به ظرفیت کشاورزی در این منطقه توجه کنند.

صلواتی گفت: یکی از از عرصه های گردشگری در بخش و شهر قلعه رئیسی قلعه تاریخی این شهر است که که در اثر بی توجهی مسئولان شهرستان و استان در حال تخریب و از بین رفتن بوده و مسئولان استان برای احیای این بنای تاریخی و قدیمی چاره اندیشی کنند.

وی به پروژه ورزشی قلعه رئیسی اشاره و تصریح کرد: یکی از انتظارات جوانان بخش چاروسا در همه این سال ها افتتاح ورزشگاه است بسیاری از جوانان این منطقه از جوانی عبور کردند و هنوز این ورزشگاه افتتاح نگردیده انتظار نوجوانان و جوانان منطقه این است که مسئولان استان نسبت به افتتاح ورزشگاه شهر قلعه رئیسی به صورت جهادی و با روحیه بسیجی اقدام کنند.

داربام بخشدار چاروسا در نشست شورای اداری چاروسا عنوان کرد: شرکت مدیران در روزهای ملی، اتحاد و وحدت رمز موفقیت مسلمین بویژه ملت ایران است.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: مدیران باید جوابگوی مردم باشند و جوابگو بودن مدیران باعث می‌شود تا مردم نسبت به مسئولین و نظام بدبین نباشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: