به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
ما در سطح کلان در موضوع فرهنگ ضعیف عمل کردیم، برنامه راهبردی نداریم و دشمن مدام هزینه می‌کند و هجمه وارد می‌کند.

 خبردنا : امام جمعه لنده تاکید کرد : متأسفانه رفتار‌های نامناسب از جمله بدحجابی و پوشش غیر اسلامی در شهرستان در حال گسترش است که این مهم و رفع آن نیازمند تلاش همه مدیران و اعضای شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش " خبردنا " ،  حجت الاسلام سید "هدایت محمودی اصل " که در نشست شورای فرهنگ عمومی لنده سخن می گفت با بیان این موضوع ، افزود : جشن ربیع در پیش است و از همه مدیران شهرستان و اعضای شورای فرهنگ عمومی انتظار همکاری همه جانبه داریم تا جشنی در خور شأن این نام و مردم شهرستان برگزار کنیم.
فرماندار "لنده " در این جلسه  با بیان اینکه  دشمن در موضوع فرهنگ در طول این چهل سال به طور مستمر علیه فرهنگ و آرمان‌های انقلاب فعالیت کرد و ما خیلی کم به این موضوع اهمیت دادیم ، گفت :  علت این دشمنی‌ها هم اغلب مسأله فرهنگ است و آن‌ها با فرهنگ کشور ما و انقلاب ما مشکل دارند و باید این موضوع کارشناسی شود.
" جلال دانش " افزود : وقتی دشمن به طور مستمر علیه ما فعالیت دارد ما هم باید مستمرا کار کنیم و برنامه‌هایی همچون دهه‌های وحدت و ولایت مانور‌های فرهنگی ما علیه دشمن است.
وی با بیان اینکه اگر قرآن نبود ما اخلاق و ارزش‌های انسانی را نمی‌آموختیم و این قرآن بود که ما را از گزند دشمنان حفظ کرد و دشمن قصد اهانت به قرآن را هم در دستور کار خود دارد ، خاطرنشان کرد : ما در سطح کلان در موضوع فرهنگ ضعیف عمل کردیم، برنامه راهبردی نداریم و دشمن مدام هزینه می‌کند و هجمه وارد می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه خروجی همه برنامه‌های فرهنگی ما باید تربیت نیرو‌های انقلابی برای کشور باشد گفت: به اعتقاد من اعضای شورای فرهنگ عمومی باید بیشتر باشد و از تشکل‌های مردمی در این شورا استفاده شود چرا که در بحث فرهنگ قدرت اجرایی خوبی دارند.
دانش افزود : ما در آستانه خروج جمهوری اسلامی از دست استکبار جهانی هستیم و باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی نقشه دشمن را به مردم بگوییم و آن‌ها را آگاه کنیم.
فرماندار لنده در پایان گفت: در آستانه جشن ربیع هستیم و در این جشن باید کاری کنیم که همه اقشار مردم حتی نوجوانان و جوانان شرکت کنند و از این برنامه استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: