به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
دشمن به دنبال این است که پلیس را مقابل مردم و بر عکس آن قرار دهد که در این مورد صداوسیما توانست با جهاد تبیین نقشه دشمن را با آگاه سازی و شفافیت خنثی کند.

خبردنا: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این برهه حساس، جهاد تبیین بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

به گزارش"خبردنا"، امیر رئوف به همراه معاونان خود، در دیدار با فرمانده انتظامی این استان به مناسبت هفته فراجا با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: دشمن در جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران بار‌ها شکست خورد، لذا روش خود را تغییر داده و وارد جنگ شناختی و ادراکی بر مبنای تحریف و دروغ شده است و به همین علت رسانه ملی با جهاد تبیین، نقشه‌های دشمن را خنثی می کند.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با اشاره به اینکه در جنگ شناختی همانند جنگ فیزیکی، ابتدا باید طرح، نقشه و نقاط هدف دشمن به خوبی شناخته شود، افزود: سپس با روش‌های تبیینی باید به میدان جنگ شناختی وارد شد و باید ببینیم در هر برهه، دشمن بر چه چیزی تمرکز دارد.

وی امنیت پایدار امروزمان را مدیون رشادت ها، از خود گذشتگی‌ها و مردم پایه بودن نیروهای مسلح عنوان کرد و ادامه داد: صداوسیمای مرکز استان این آمادگی را دارد تا مردم را برای حمایت از پلیس راهبری کند، به همین منظور در شبکه دنا برنامه مشاور شما از هفته آینده بر روی آنتن می‌رود.

وی بیان کرد: این برنامه با حضور مسئولان و کارشناسان پلیس‌های تخصصی به صورت گفتگو محور در شبکه دنا تولید و پخش می‌شود.
 
صداوسیما در شفاف سازی اغتشاشات اخیر برای مردم تاثیرگذار بود
 
فرمانده انتظامی استان هم با تشکر از شفاف سازی صداوسیما در جریانات و اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: صداوسیما نگذاشت دشمن در این فضای غبار آلود، مردم و حکومت را جلوی هم قرار دهد که این نشان از تاثیر گذاری و بصیرت صداوسیما است.

سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد این اغتشاشات مطالبه مردمی نبود، بلکه به دنبال براندازی و اقدامات دیگر هستند، گفت: تخریب اموال عمومی و آتش سوزی‌ها و کشته سازی‌ها گواه این موارد است.

وی با بیان اینکه پلیس متولی نظم و امنیت در جامعه است، بیان کرد: دشمن به دنبال این است که پلیس را مقابل مردم و بر عکس آن قرار دهد که در این مورد صداوسیما توانست با جهاد تبیین نقشه دشمن را با آگاه سازی و شفافیت خنثی کند.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت شفاف مواضع خود را در این اتفاقات عنوان کرده است، گفت: ما در راه دفاع از انقلاب اسلامی جان ناقابلمان را می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن در مرز‌ها و شهر‌ها اقدامی علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی انجام دهد.

در پایان این نشست مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با اهداء لوحی از زحمات و تلاش‌های فرمانده انتظامی استان در ایجاد امنیت پایدار قدردانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: