به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
ما حامی تولید با کیفیت و خوب برای مصرف کننده هستیم و براساس  قانون و مجوزات از تولیدات بی کیفیت جلوگیری می شود زیرا تولید مستمر و پایدار و باکیفیت برای ما مهم است.

خبردنا: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی واحدهای تولیدی شن و ماسه غیراستاندارد در استان خبر داد.

 به گزارش"خبردنا"، بهمن رحمتی در خصوص برنامه ها و تدابیر انجام شده برای استاندارد سازی مصالح ساختمانی گفت: اخطارهای لازم به واحدهایی که استاندار ندارند داده شده است.

وی افزود: در جلسه ای با حضور دفتر فنی استانداری،  تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و دیگر ادارات که مجوز شن و ماسه صادر می کنند، مقرر شد به واحدهایی که اقدامی برای استاندار سازی مصالح آنها داده نشده تذکر و تهدید به ابطال مجوز آنها داده شد.
 
مدیر کل استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برق واحدهایی که مجوز تولیدی ندارند قطع می شود ادامه داد: تعدادی از واحدهای شن و ماسه که پرونده بهره برداری دارند اما استاندار ندارند تعطیل شدند.

رحمتی بیان کرد: همچنین ۶ واحد تولیدی بدون مجوز استاندار و بی کیفیت در گچساران و کهگیلویه تعطیل شدند و تا زمانی که نسبت به دریافت استاندارها اقدام نکنند رفع پلمپ نخواهند شد. 
 
مدیر کل استاندار استان تاکید کرد: ما حامی تولید با کیفیت و خوب برای مصرف کننده هستیم و براساس  قانون و مجوزات از تولیدات بی کیفیت جلوگیری می شود زیرا تولید مستمر و پایدار و باکیفیت برای ما مهم است.
 
رحمتی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی توسط اداره استاندارد پلمپ نشده است که تعطیل شود گفت: هر واحد تولیدی بعد از تعطیلی با دریافت مجوز استاندار به فعالیت خود ادامه داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: