به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
استفاده از تسهیلات ماده 16 و 18 می‌تواند به ارتقاء رشد اقتصادی کمک کند، ضمن اینکه دستگاه‌ها استان با مرکز در زمینه اعتبارات تبصره 16 و 18 و میزان تسهیلات استانی و ملی مکاتبه کنند.

 خبردنا : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سنگ اندازی برخی بانک‌ها در مسیر پرداخت تسهیلات اشتغال ابراز نگرانی کرد و گفت: توسعه بدون سرمایه گذاری ممکن نیست.

سید"احسان عسکری " در گفت‌وگو با  تسنیم ، اظهار داشت: ضروری است آیین نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در سه حوزه سازمان صمت، حوزه علوم و تحقیقات و اقتصاد و دارایی در دستور کار جدی قرار گیرد تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی به سهم رشد 9.7 درصدی استان در بخش اشتغال اشاره کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی یکی از نقاط قوتِ رسیدن به این میزان رشد اقتصادی است لذا باید واحد‌های تولیدی راکد شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگردند.

عسکری یکی دیگر از راه‌های رسیدن به این میزان رشد در بخش اقتصادی را فعال کردن ظرفیت‌های استان دانست و ادامه داد: استفاده از تسهیلات ماده 16 و 18 می‌تواند به ارتقاء رشد اقتصادی کمک کند، ضمن اینکه دستگاه‌ها استان با مرکز در زمینه اعتبارات تبصره 16 و 18 و میزان تسهیلات استانی و ملی مکاتبه کنند.

وی در ادامه بر جذب 100 درصدی تسهیلات سهم استان در زمینه اشتغال پایدار روستایی تاکید کرد و گفت: متاسفانه گاهی بانک‌ها بهانه‌های مختلفی می‌آورند که تسهیلات را به متقاضیان پرداخت نکنند و انتظار می‌رود بانک‌ها مدیران نهایت همکاری را در این زمینه انجام دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: