به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
توقعات اکنون بسیار بالا رفته هر چند فرهنگ‌سازی لازم را انجام دادیم در برنامه‌های ما اکنون زیر ۱۰۰ نفر شرکت نمی کنند هر سال در نمایشگاههای داخلی و خارجی شرکت می‌کنیم افزون بر ۷ میلیارد تومان در یکی از نمایشگاه ها فروش داشتیم و مدیران ما به حوزه فناوری اعتقاد پیدا کرده‌اند و مراکز رشد در 3 شهرستان استان برپا کردیم.

خبردنا :  در آیینی از خدمات چند ساله شمس‌الدین هاشمی مدیر سابق قدردانی و محسن فرزین رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد شد.


به گزارش " خبردنا " به نقل از فارس ، آیین تودیع و معارفه روسای پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و آموزش عالی و با حضور اساتید و دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در این آیین هاشمی رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از اقدامات خود در طول سال‌های اخیر داد.

وی با بیان اینکه قبلا پارک علم و فناوری را با پارک بازی بچه ها اشتباه گرفته بودند! یادآور شد: علی‌رغم اینکه پارک در سال ۸۵ مصوب شده بود اما این اتفاق سالها بعد افتاد تنها یک پوشه به ما تحویل داده بودند و در حد یک بنر بود اما ما جامعه را نسبت به پارک علم و فناوری حساس کردیم بودجه مشخص شد و ردیف بودجه گرفتیم بعد از آن شرکت های دانش بنیان هر سال دو برابر شد در فروش محصولات رشد بالایی داشتیم در اشتغال بسیار خوب بودیم و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۱۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

وی گفت: توقعات اکنون بسیار بالا رفته هر چند فرهنگ‌سازی لازم را انجام دادیم در برنامه‌های ما اکنون زیر ۱۰۰ نفر شرکت نمی کنند هر سال در نمایشگاههای داخلی و خارجی شرکت می‌کنیم افزون بر ۷ میلیارد تومان در یکی از نمایشگاه ها فروش داشتیم و مدیران ما به حوزه فناوری اعتقاد پیدا کرده‌اند و مراکز رشد در 3 شهرستان استان برپا کردیم.

هاشمی به برپایی مراکز رشد مشترک با سایر دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: در جشنواره شهید رجایی در سال ۹۸ هم مقام برتر را کسب کردیم در حالی که تعداد کارکنان ما از انگشتان دو دست هم بیشتر نبود.

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای بزرگی هم در دست اقدام است گفت: پارک با وجود کمی‌ها و کاستی ها در نقطه مطلوب قرار گرفته و مسیر خود را پیدا کرده است.

در این آیین همچنین دکتر خیرالدین معاون وزیر به مشکلات پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که این پارک در رده های بالا در خصوص تعداد شرکت‌های فناور و دانش بنیان قرار ندارد و امیدواریم مسئولان دانشگاهی استان این مهم را رقم بزنند.

وی گفت: در استان فرصت کشاورزی و صنایع غذایی و امنیت غذایی را دارید می توانید دکده نوآوری و فناوری کشاورزی را با همراهی جهاد کشاورزی راه اندازی کنید دانشگاه یاسوج به سمت پردیس علمی و فناوری برود و کار مشترکی را با پارک علم و فناوری استان آغاز کنند.

معاون وزیر همچنین به یک مشکل دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که نسبت به کشور بسیار عقب مانده است و گفت: صندوق پژوهش و فناوری باید توسط مسئولان استانی حمایت شود در قانون آمده که تا ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی را در طرح های دانش بنیان باید هزینه کرد.

وی برای مثال به یک کار انجام نشده دیگر در استان اشاره کرد و گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد در حالیکه صندوق پژوهش و فناوری شما فقط ۳ میلیارد تومان در آن وجود دارد که کفاف یک شرکت دانش بنیان را هم نمی‌کند.

در این آیین از خدمات چند ساله شمس‌الدین هاشمی مدیر سابق قدردانی و محسن فرزین رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد شد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
عزل دیگه چیه!؟ هر اومدنی رفتنی داره؟ ایشون از مدیران دولت قبل بوده است.
رجیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
مسیول محترم سایت شما که می مفرمایید مدیر موفق بفرمایید یک یا دو نمونه از کار های موفق ایشا برای مردم بیان بفرمایید ا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
تخلفات محرض اقای هاشمی جذب غیر قانونی بستگانش در پارک به تعدادزیادی
نام:
ایمیل:
* نظر: