به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
زوج‌های ناباروری که برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند با تحویل فاکتور به بیمه سلامت می‌توانند از تخفیفات ۹۰ درصدی بهره‌مند شوند.

خبردنا: مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت:زوج‌های نابارور می‌توانند از تخفیفات ۹۰ درصدی خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده کنند.

به گزارش"خبردنا"، دهراب پور، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه سلامت استان  امسال ۹۷۲ میلیون تومان برای هزینه‌های درمان نازایی‌ها پرداخت کرده است.

او با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات بیمه سلامت تخفیفات ویژه درمان نازایی برای زوج‌های نابارور است، افزود: امسال ۱۱۱ نفر در دو مرکز درمانی بی بی حکمیه گچساران و مرکز آموزشی درمانی شهید جلیل یاسوج برای درمان ناباروری مراجعه کردند.

دهراب پور با بیان اینکه زوج‌های نابارور ۱۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند بیان داشت: زوج‌های ناباروری که برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند با تحویل فاکتور به بیمه سلامت می‌توانند از تخفیفات ۹۰ درصدی بهره‌مند شوند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان به شرایط استفاده از این تخفیفات اشاره کرد و گفت: استفاده از این تخفیفات مستلزم این است که افراد مراجعه کننده تحت پوشش بیمه سلامت باشند.

او همچنین اضافه کرد: افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند می‌توانند با مراجعه به ۳۲ دفتر پیشخوان در استان ثبت نام و از این تخفیفات برخوردار شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: