به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
تعداد برنامه‌های مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سامانه سامد برای پاسخ‌گویی به مردم یک هزار و ۹۹۴ مورد بوده و تعداد افرادی که دیدار حضوری در همین سامانه داشتند و به کارشان رسیدگی شد، ۲۰ هزار و ۴۳۳ مورد است.

خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسخگویی به ۳ هزار و ۳۴۹ تماس تلفنی در مرکز سامد استان در نیمه نخست امسال انجام شد.

به گزارش"خبردنا"، سید علی احمدزاده با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی (سامد) از طرف نهاد ریاست جمهوری است، گفت: در نیمه نخست امسال ۳۱ هزار و ۳۴۹ مورد تماس تلفنی برقرار و پاسخگویی شد.

او مدت زمانی پاسخگویی به تماس‌های مردمی را ۹۰۶ ساعت، معادل ۵۴ هزار و ۳۶۰ دقیقه اعلام کرد و افزود: تعداد برنامه‌های مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سامانه سامد برای پاسخ‌گویی به مردم یک هزار و ۹۹۴ مورد بوده و تعداد افرادی که دیدار حضوری در همین سامانه داشتند و به کارشان رسیدگی شد، ۲۰ هزار و ۴۳۳ مورد است.

احمدزاده می‌گوید: علاوه بر سامانه سامد میز خدمت در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها دایر است و از این طریق هم پاسخگوی مردم هستیم، روز‌های شنبه در دفتر کار به صورت حضوری با مردم دیدار دارم، ضمن اینکه بخشی از دیدار‌ها در سفر به مناطق مختلف استان و میزخدمت نماز جمعه انجام می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ادامه ارتباط میان مسئولان و مردم، اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و انتظار می‌رود مدیران استانی خواسته‌های قانونی مردم که از طریق سامانه سامد منتقل می‌شود را در کمترین زمان ممکن عملیاتی کنند.

او می‌گوید: کاری خلاف قانون از مدیران نمی‌خواهیم و بر رسیدگی به خواسته‌های قانونی مردم تاکید داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: