به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

خبردنا: تصاویری وجود دارند که بعضی با مشاهده‌ی آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که سفر در زمان واقعی است.

از دیرباز انسان آرزوی سفر در زمان را در ذهن خود می‌پروارنده است. تاکنون دانشمندان مختلفی روی مسئله‌ی اثبات سفر در زمان تحقیق و آزمایش کرده‌اند، اما هنوز به پاسخ قانع‌کننده‌ای که بتواند ما را قدمی به ساخت دستگاهی برای جابه‌جایی در زمان نزدیک کند دست نیافته‌اند.

در این مقاله قصد نداریم ثابت کنیم که آیا سفر در زمان از نظر علمی امکان‌پذیر است یا خیر. بلکه قصد داریم تصاویر و فیلم‌هایی که تاکنون افراد بسیاری را سردرگم کرده‌اند مورد بررسی قرار دهیم. شاید بتوان آن‌ها را مدارک اثبات سفر در زمان دانست.

هیپستر مسافر

تصاویری عجیب و بهت‌آور از مسافران زمان!

بحث در مورد مردی که در این عکس با لباسی به ظاهر مدرن دیده می‌شود هنوز ادامه دارد. این عکس در سال ۱۹۴۱ در مراسم بازگشایی پل ساوت فورک در بریتیش کلمبیا گرفته شد. اگر با دقت نگاه کنید، در سمت راست می‌توانید مردی با لباس‌های غیرمعمول (لباس‌های مدرن) را ببینید. درحالی‌که اکثر افراد کلاه به سر داشته و کت‌وشلوار پوشیده‌اند، وی عینک آفتابی و لباس اسپرت بر تن دارد.

بسیاری استدلال می‌کنند که او مسافر زمان بوده، درحالی‌که دیگران می‌گویند وی فقط انسانی است که مد و فشن را جلوتر از زمان خود درک می‌کند. باید به این نکته اشاره کرد که پس از انتشار این داستان در سال ۲۰۱۱، بسیاری از کاربران اینترنت اشاره کردند که سبک عینک آفتابی این مرد در دهه ۱۹۲۰ مد شده بود و درحالی‌که به نظر می‌رسد او تی‌شرت پوشیده، احتمالاً ژاکت هاکی روی یخ با نشان دوخته‌شده بر تن کرده است.

مومیایی با کتانی‌ آدیداس

تصاویری عجیب و بهت‌آور از مسافران زمان!

چند سال پیش، مومیایی‌ای توسط باستان شناسان در مغولستان کشف شد. از همان اوایل، عده‌ای به شباهت کفش‌های او به کتانی‌های آدیداس اشاره کردند. با بررسی جسد مشخص شد که قدمت آن به حدود ۱۱۰۰ سال پیش باز می‌گردد.

اکنون محققان مرکز میراث فرهنگی مغولستان بر این باورند که او زنی «معمولی» بوده است و نه یک اشراف‌زاده. این مومیایی به احتمال زیادی زن خیاط ترک بوده است. در میان وسایل او کیف، آینه، شانه، چاقو و چند چیز دیگر نیز کشف شد. محققان در گفت‌وگو با Siberian Times گفتند: این احتمال وجود دارد که آثار ضربه موجود روی استخوان‌های صورت مومیایی دلیل مرگ او باشد. تصاویر نشان می‌دهد که چکمه‌های چرمی دارای نوارهای قرمز و مشکی و سگک‌های فلزی هستند که محققان آن را «بسیار مدرن» توصیف می‌کنند.

مسافر زمانی با تلفنی در دست

تصاویری عجیب و بهت‌آور از مسافران زمان!

به نظر می‌رسد مسافران زمان علاقه‌ی زیادی به حمل گوشی هوشمند به گذشته دارند! ۱۰ سال پس از فیلم چارلی چاپلین، ویدئوی دیگری منتشر شد که در آن چیزی شبیه تلفن به چشم می‌خورد. این عکس به سال ۱۹۳۸ برمی‌گردد که متعلق به همان فیلم است. به نظر می‌رسد زنی که در آن دیده می‌شود با تلفن همراه یا دستگاهی مشابه صحبت می‌کند. مسلم است که در آن زمان چنین دستگاهی دردسترس نبود.

با تماشای عکس متوجه زنی در میان جمعیت می‌شوید که گویی در کنار گوش خود چیزی را نگه داشته است. حتی به نظر می‌رسد وی با دیدن دوربین دستگاه را به سرعت از گوش خود کنار می‌برد.

سفر شخصیت‌های معروف در زمان

یکی از عجیب‌ترین مواردی که می‌توان در اینترنت به‌عنوان اثبات سفر در زمان پیدا کرد، عکس شخصیت‌های معروف در سال‌های بسیار دور است. گاهی مواقع به قدری این افراد به هم شباهت دارند که نمی‌توان چنین مسئله‌ای را کتمان کرد. در ادامه چند نمونه از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تصاویری عجیب و بهت‌آور از مسافران زمان!

تصویر سمت چپ مربوط به بازیگر سرشناس نیکلاس کیج است و بسیاری معتقدند تصویر سمت راست نیز همینطور به وی تعلق دارد! تصویری قدیمی که مشاهده می‌کنید در eBay منتشر شد و ادعا می‌کرد مدرکی است برای اینکه این بازیگر می‌تواند در زمان سفر کند.

تصاویری عجیب و بهت‌آور از مسافران زمان!

این عکس از جان تراولتای بازیگر نیز در فضای مجازی منتشر شد. جدای از بحث سفر در زمان، این تصویر می‌تواند نشان دهد که جان ژن‌های بسیار قوی در خانواده‌اش دارد. اگر نه، پس او نوعی خون آشام یا موجود اسطوره‌ای دیگر است. در هر صورت، این عکسی عجیب تلقی می‌شود، فرقی نمی‌کند جزو مدارک اثبات سفر در زمان باشد یا خیر!

تصاویری عجیب و بهت‌آور از مسافران زمان!

به‌عنوان آخرین گزینه سراغ فردی برویم که به طرز عجیبی به یکی از سلبریتی‌های تلویزیونی حال حاضر شباهت دارد. در این تصویر، ماهیر کایان، رهبر انقلاب مارکسیست-لنینیست که در سال ۱۹۴۶ به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۲ درگذشت، شباهت زیادی به ستاره تلویزیونی جیمی فالون دارد.

کلام آخر

در نهایت باید گفت ممکن است برخی از این عکس‌ها مدرکی برای سفر در زمان نباشند، اما نمی‌توان رازآلود بودنشان را انکار کرد. علاوه‌براین تصاویر، برخی از مردم ادعا می‌کنند که در زمان سفر کرده‌اند، به همین دلیل می‌توان به آن فکر کرد، اما مطمئناً باور کردنش کار آسانی نیست.

یافتن اشیاء عجیب و حکاکی‌هایی از اقلام مربوط به آینده ممکن است دلهره‌آورترین شواهد ممکن از سفر در زمان باشد. این ۱۰ عکس مطمئناً اولین یا آخرین مواردی نیستند که به پدیده سفر در زمان اشاره می‌کنند.

شاید روزی در آینده‌ مفهوم سفر در زمان به‌طور کامل توسط انسان درک شد و فناوری به قدری پیشرفت کرد که این کار مانند مسافرت بین کشورهای مختلف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: