به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
بانک‌ها باید گزارش کار و دلیل پرداخت نشدن به موقع وام‌های ازدواج و فرزند آوری را تشریح کنند و به متقاضیان در این رابطه پاسخ‌های درستی بدهند.

خبردنا: مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در استان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش"خبردنا"، عاطفه‌السادات مدبرنژاد به نارضایتی مردم کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری و مراجعه آن‌ها به دفتر امور زنان و خانواده به عنوان دبیرخانه خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: بانک‌ها و مدیرکل بیمه سلامت باید کار‌های انجام شده در حوزه جوانی جمعیت را ارائه کنند.

او افزود: بانک‌ها باید گزارش کار و دلیل پرداخت نشدن به موقع وام‌های ازدواج و فرزند آوری را تشریح کنند و به متقاضیان در این رابطه پاسخ‌های درستی بدهند.

مدبرنژاد یکی از مشکلات اساسی را ناباروری عنوان کرد و ادامه داد: مردم برای درمان ناباروری مشکل مالی دارند و از مدیرکل بیمه سلامت استان می‌خواهیم تا شرایط تامین ۹۰ درصد هزینه درمان زوج‌های نابارور را تشریح و رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی کرده تا مردم از این خدمات آگاهی پیدا کنند و بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: