به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

خبردنا: انگور شرابی جزو انگور‌های باکیفیت و خوشمزه در بازار می‌باشد که تاریخچه آن به شهرستان سردشت در آذربایجان غربی می‌رسد این انگور در حجم زیاد تولید می‌شود و باغداران علاقه زیاد به کاشت نهال انگور شرابی دارند، زیرا مقاومت زیادی در سرما و مناطق کوهستانی دارد.

اکنون ما به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می‌نماییم که به وبگاه مورد نظر مجموعه آراد برندینگ مراجعه نموده و پس از راهنمایی‌های ویژه کارشناسان خبره مجموعه ما نمونه‌های مرغوب و با دوامی را سفارش و خریداری نمایید تا بتوانید مزیت‌های عمده این محصولات را برای خود به ارمغان بیاورید.

فروش نهال انگور ملایر متوقف شد

نهال انگور با توجه به گونه‌های گوناگون آن در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، سبز، زرد و همچنین سیاه و بنفش کاشته می‌شود.

در ضمن نهال انگور در فصل زمستان تا بهار به خواب می‌رود و در بهار گل می‌دهد و در اواسط تابستان میوه آن رسیده می‌شود.

نهال انگور به بی دانه، شانی، عسگری، شاهانی و ... تقسیم می‌شود که در این بین نهال عسگری و بی دانه جزو پرفروش‌ترین نهال‌ها می‌باشد چرا که انگور آن بسیار خوشمزه و کاربردی می‌باشد.

نهال انگور سیاه

اگر بخواهیم نوعی میوه را نام ببریم که با استفاده از کاشت نهال آن امیدوار به برخوردار شدن از اقسام مناسب کشمش بود، معرفی نوع انگور سیاه می‌تواند بهترین گزینه باشد.

امروزه نهال انگور سیاه و زرد یکی از محصولاتی است که پس از رشد و میوه دهی می‌تواند در مقادیر عمده‌ای برداشت شده و از آن به عنوان تهیه کشمش‌های طلایی بهره لازم را برد.

از ویژگی‌های نهال انگور زرد این است که میوه‌هایی را به بار می‌آورد که کاملاً شیرین بوده و مناسب برای مراسمات و میهمانی‌های خاص می‌باشد.

میوه‌های انگور زرد از نوع بی دانه بوده و همواره از این نظر دیدگاه بسیار مثبتی را از سوی مشتریان به سوی خود متبادر ساخته است.

فروش نهال انگور ملایر متوقف شد

بسیاری از باغداران و مشتریان این سوال را دارند که به منظور کاشت نهال انگور زرد چه فاصله‌ای را باید در نظر داشت تا از رشد لازمی برخوردار شوند.

ما در این قسمت این پرسش را اینگونه پاسخ خواهیم داد که به منظور کاشت نهال انگور زرد لازم است فاصله ۲ متری را از هر سمت در نظر داشته باشید و این عمل موجب می‌شود تا این گیاهان به طور کامل از مواد مغذی موجود در خاک بهره‌مند شوند. یکی از موارد لازمی که به منظور کاشت نهال انگور زرد باید در نظر گرفت، قرار دادن آن‌ها در یک پریود یا زمان مشخص ۷۰۰ ساعته در سرمای خاصی می‌باشد تا آنان از خواب زمستانی برخاسته و به رشد خود ادامه دهند.

از مزیت‌های قابل ذکر نهال زرد این است که به هنگام میوه دهی خود از دانه‌های مناسب و آبداری برخوردار بوده و از طعم بی نظیر و شیرینی برخوردار می‌باشد.

نهال‌های انگور زرد به میزان بیش از ۳۰ تن در هکتار را میوه دهی دارد و همواره موجب سود آوری لازم برای فروشندگان خواهد شد.

نهال انگور ملایر

باغدارانی که می‌خواهند نهال انگور تهیه کنند نهال انگور ملایر جزو بهترین و جدیدترین نهال‌ها می‌باشد که در بازار موجود است.

برای خرید نهال انگور باید ابتدا مشخصات یک نهال خوب را بدانید که با توجه به آن خرید خوبی داشته باشید باید نهال را با ویژگی‌هایی که می‌خواهید از جا‌های معتبر تهیه کنید و در این باره با کارشناسان نهال مشورت کنید و حتما نهال باید دارای گواهی بهداشت و شناسنامه باشد.

همان طور که اشاره کردیم نهال انگور انواع مختلفی دارد که نمونه آن نهال انگور شمشیری است این گونه نهال‌ها بسیار خاص و کمیاب هستند و علت نامگذاری آن به شمشیری دانه‌های کشیده و نوک تیز آن می‌باشد و طعم خوب آن مناسب تازه خوری است.

فروش نهال انگور ملایر متوقف شد

بهترین رشد درخت بیشتر در مناطق معتدل می‌باشد چرا که اگر منطقه‌ای که در آن نهال کاشته شده گرمای زیاد یا سرمای بیش از اندازه داشته باشد این موضوع به ریشه‌های نهال آسیب می‌زند.

از انواع نهال‌های پر فروش نهال انگور کشمشی است این نمونه از گونه‌های با کیفیت و شناخته شده‌ای می‌باشد که هر ساله بیشترین حجم از خشکبار کشور را فراهم می‌کند چرا که دانه ندارد برای همین گزینه خوبی برای تهیه کشمش پلویی می‌باشد این نهال در مقابل سرما و خشکی هوا مقاومت بالایی دارد به همین سبب این نهال را می‌توان در منطقه سردسیر کاشت و از میوه آن استفاده نمود و از ویژگی‌های دیگر این نهال مقاومت آن در برابر کم آبی است و جزو بهترین نهال انگور شناخته شده است و زمان برداشت آن در اواخر تابستان می‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: