به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
مردم ایران با آگاهی بار‌ها و بار‌ها در قالب جمعیت‌های گسترده اغتشاش‌ها و حرکات هنجارشکنانه را محکوم کرده اند و هرگز تسلیم توطئه‌ها نخواهند شد.

خبردنا: امام جمعه یاسوج گفت: هدف دشمن ایجاد ناامنی در کشور است و روش‌های مختلفی برای ایجاد تفرقه را به کار می‌گیرد.

به گزارش"خبردنا"، آیت اله سید نصیر حسینی گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و پشت پرده تجمع‌های روز‌های اخیر، آمریکا، بی بی سی، اینترنشنال و دیگر عوامل آن‌ها است.

او می‌گوید: کسانی که حرکت‌های هنجارشکنانه اخیر که از سوی بیگانگان مدیریت می‌شود را محکوم نکنند، معلوم است که وطن دوست نیستند و خائن به نظام و کشورشان هستند.

آیت اله حسینی ادامه داد: دشمن با کشته سازی به دنبال تحقق اهداف پلید خود و ایجاد معرکه‌ای جدید است.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز به نام مهسا امینی ناامنی ایجاد می‌کنند، در حالی که در زمان ۸ سال دفاع مقدس به دختران این سرزمین هتک حرمت شد، انسان‌های بیگناهی در یمن، سوریه، غزه، لبنان، افغانستان و عراق کشته شدند، اما ایران اینترنشنال، صدای آمریکا و از دیگر عوامل آن‌ها فریادی بلند نشد و دفاعی از حق انسان‌ها نکردند.

امام جمعه یاسوج گفت: آزادی غربی چیزی بیش از یک دروغ نیست، بلکه به نام آزادی دیکتاتوری ایجاد کرده اند.

آیت الله حسینی می‌گوید: مردم ایران با آگاهی بار‌ها و بار‌ها در قالب جمعیت‌های گسترده اغتشاش‌ها و حرکات هنجارشکنانه را محکوم کرده اند و هرگز تسلیم توطئه‌ها نخواهند شد.

او افزود: یکی از واجب‌ها امر به معروف و نهی از منکر است و چنانچه مردم در قبال دین و ارزش‌های الهی احساس مسئولیت نکنند، اشرار حاکم می‌شود و دین از بین خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: