به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

خبردنا: "امیر حسین فراغت" رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز گفت: بنا بر اعلام پزشکی قانونی دانش آموز "پارسا اکبریان" براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

دکتر احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید فوت این دانش آموز  اظهار داشت: ساعت ۷:۳۰صبح امروز طی تماس با این مرکز مبنی بر درخواست امداد و کمک درمانی همکاران اورژانس به مدرسه سوم شعبان اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مریض بدحال بود بعد از معاینه اولیه احیا شروع و در حین احیا به بیمارستان شهید مدنی منتقل می شود.

وی بیان داشت: متاسفانه عملیات احیا بر روی بیمار موثر واقع نشده و بیمار فوت می کند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیز گفت: جزییات پزشکی فوت دانش آموز مقطع متوسطه دبیرستان سوم شعبان این ناحیه در دست بررسی است .

رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت هفت و ۲۳ دقیقه صبح امروز برای این دانش آموز افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اورژانس این دانش آموز را به بیمارستان منتقل کرد.

نژاد فلاح بیان داشت: پدر و مادر دانش آموز همراه او در بیمارستان حاضر بودند اما متاسفانه دانش آموز فوت می کند .

"پارسا اکبریان" فرزند داور سرشناس فوتبال کشور " محمدرضا اکبریان" دانش آموز  مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج بود که امروز پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج، با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.

محمدرضا اکبریان نیز در گفت و گو با ایرنا  ضمن اعلام اینکه پزشکی قانونی علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرده است،  اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) به اتفاق پارسا فرزندم  ابتدا برای فوتبال بازی کردن و استخر از خانه بیرون رفتیم و پس از آن نیز  تا ساعت ۹ شب فرزندم به اتفاق مهمانی که داشتیم در خانه بود و بیرون نرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مدرسه پسرم در جوار منزل مادربزرگش قرار داشت، پارسا برای راحت رفتن به مدرسه شب برای خواب به منزل مادربزرگش رفت .

اکبریان ادامه داد : صبح امروز پارسا با صرف صبحانه و در شرایط خوبی عازم مدرسه شده اما پس از ورود به مدرسه و طی کردن حدود ۱۰ متر دچار تشنج شده و به سمت کوله پشتی روی زمین می افتد.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع، من بلافاصله عازم مدرسه شدم و با فاصله ۱۰ دقیقه بعد از اورژانس به محل رسیدم ولی متاسفانه پارسا نبض نداشت.

اکبریان گفت: امروز ظهر ساعت ۲ و نیم از پزشکی قانونی جواز دفن را گرفتیم اما به دلیل اینکه تعدادی از بستگان در شهرستان هستند مراسم تشییع و تدفین را فردا ۱۰ صبح در بهشت سکینه انجام خواهیم داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: