به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
در فصل زمستان سال ۱۴۰۱ وضعیت بارش ها نرمال خواهد بود و حتی برخی پیش بینی ها نشان می دهد که بارش ها بیش از حد نرمال خواهد داشت.

خبردنا: مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت بارش‌های در فصل پاییز و زمستان این استان را تشریح کرد.

به گزارش"خبردنا"، رضا کاکاوند گفت: از ابتدای مهر ماه تاکنون بارشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.

وی اظهارکرد: پیش بینی می شود که در نیمه دوم مهرماه تا نیمه اول آبان ماه امسال بارش چندانی نخواهیم داشت و کمتر از نرمان خواهد بود. همچنین در نیمه دوم آبان تا نیمه اول آذر بارش ها ناچیز و کمتر از نرمان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده در نیمه دوم آذر ماه تا اول دی ماه سالجاری وضعیت بارش ها نرمال خواهد شود.

کاکاوند تصریح کرد: در فصل زمستان سال ۱۴۰۱ وضعیت بارش ها نرمال خواهد بود و حتی برخی پیش بینی ها نشان می دهد که بارش ها بیش از حد نرمال خواهد داشت.

گفتنی است که طبق گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و خروجی مدل های هواتشناسی طی پنج روز آینده جو استان غالبا صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی در منطقه امامزاده جعفر شهرستان گچساران ۳۳.۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهر یاسوج با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: