به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، پوشش دارو و خدمات درمان ناباروری در صورت درخواست پزشک معالج برای زوج نابارور و با تشکیل پرونده الکترونیکی متناسب با تعهدات بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

خبردنا: مدیر کل بیمه سلامت مدیر کل کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادران باردار و شیرده و کودکان آن‌ها تا پایان ۵ سالگی زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش"خبردنا"، دهراب پور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بیمه سلامت و تصویب قانون بیمه همگانی گفت: به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، مادران باردار و شیرده و کودکان آن‌ها تا پایان ۵ سالگی بیمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعهد‌های سازمان‌های بیمه‌گر پایه در درمان ناباروری در مراکز خصوصی، خیریه و مراکز عمومی غیر دولتی معادل ۷۰ درصد تعرفه همان بخش است، ادامه داد: تعهد‌های دارو و تجهیزات در خدمات درمانی ناباروری نیز با سهم ۹۰ درصد محاسبه می‌شود.

دهراب پور می‌گوید: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، پوشش دارو و خدمات درمان ناباروری در صورت درخواست پزشک معالج برای زوج نابارور و با تشکیل پرونده الکترونیکی متناسب با تعهدات بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیر کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد؛ سازمان بیمه سلامت به صورت روزانه مطالبه‌های مؤسسه‌های درمانی طرف قرارداد را پرداخت می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: