به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

خبردنا: روانشناسی پول از جمله بحث‌هایی است که مردم و نشریات، روانشناسی پول را با پولدار شدن اشتباه می‌گیرند و بخش عمده‌ای از مطالبی که در حوزه روانشناسی پول مطرح می‌شود، انگیزشی است.

بازی فکری خفن

اگر در جستجوی خرید کادو برای کودکان خود می‌باشید بازی فکری خفن می‌تواند به داد شما برسد. برای کودکانی که هنوز به مدرسه نرفته اند و بیسواد می‌باشند می‌توان از پازل و یا بازی فکری با کاغذ که یک نوع از این محصول می‌باشد را به کار برد که انواع شخصیت‌های برنامه کودک را در آن می‌توان مرتب کرد.

روانشناسی پول و آنچه باید درباره پول بدانیم

چرم اصل

در صادرات چرم اصل ایرانی مراکز آنلاین و شرکت‌های بازرگانی نقش مهمی دارند و تاجر‌های چرمی به وسیله علم روز تجارت یعنی اینترنت توانسته اند محصولات چرم خام را با قیمت مناسبی به تعداد زیادی از کشور‌های همسایه و دنیا صادر کنند و به وسیله صادرات به چرخه تولید چرم ایران و تبریز کمک زیادی می‌کنند، هرچه فروش بالاتری انجام دهند و بهتر بتوانند چرم ایران را به دنیا معرفی کنند.

روانشناسی پول و آنچه باید درباره پول بدانیم

تخمه آفتابگردان

مصرف تخمه آفتابگردان پسته‌ای خطر ابتلا به مرگ و میر را در افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند کاهش می‌دهد. این محصول از فیبر بسیار زیادی برخوردار است و مصرف اندک آن باعث سیری و کاهش اشتها می‌شود؛ همچنین برای افرادی که دچار بیماری‌های عصبی و استرسی می‌باشند بسیار مفید می‌باشد.

روانشناسی پول و آنچه باید درباره پول بدانیم

نام:
ایمیل:
* نظر: