به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال می‌توانند زیر پوشش بیمه قرار گیرند تا از ۳ مزیت بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شوند.

خبردنا: مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعداد خانوار‌های زیر پوشش این بیمه را ۲۷ هزار خانوار اعلام کرد.

به گزارش"خبردنا"، عیسی کریمی مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۲۷ هزار خانوار زیر پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

وی با بیان اینکه از این جمعیت حدود ۹۵۰ خانوار مستمری بگیر هستند و ماهانه مستمری دریافت می‌کنند، افزود: کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در زمینه صندوق بیمه روستاییان و عشایر است.

کریمی با اشاره به استقرار ۲۶ کارگزار در بخشداری‌ها و فرمانداری‌های شهرستان‌ها دامه داد: افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال می‌توانند زیر پوشش بیمه قرار گیرند تا از ۳ مزیت بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: دولت به عنوان کارفرما ۷۰ درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند که امسال با توجه به ظرفیت، دولت سهمیه جدید بیمه شده استان را تعیین و ابلاغ کرد که سهمیه مهرماه استان ۷۲۰ خانوار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: