به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

خبردنا: فرمانده انتظامی شهرستان مُهر در استان فارس گفت: قاتلی که به خاطر سرقت طلا، پیرزنی را در بخش "اسیر" این شهرستان کشته بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ بهادر رزمجوئی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: بیستم مهرماه و به دنبال وقوع یک فقره قتل در بخش "اسیر" شهرستان مُهر، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کارمأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به نقل از پلیس فارس، رزمجوئی افزود: ماموران طی تحقیقات خود پی‌بردند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلاجات، ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان وی، مقتول را با دست خفه کرده و متواری شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان مُهر  ادامه داد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به صورت ویژه آغاز و مشخص شد که قاتل به یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی گریخته است.

رزمجوئی ادامه داد: مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفای متهم (شهرستان قوچان) عزیمت و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان طی یک عملیات ضربتی قاتل ۵۴ ساله را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مُهر با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را سرقت طلاجات مقتول عنوان کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه قاتل ۱۱۰ گرم طلای مسروقه متعلق به مقتول کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار، خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضا با افراد هنجارشکن برخورد قانونی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: