به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
یکی از این پروژه ها که عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ با زیر بنای ۵۷۰ متر مربع آغاز شده بود، پروژه سایت ادارات شهر باشت است و پروژه ای که قرار بود در چهار طبقه ساخته شود تا با تکمیل آن علاوه بر سهولت دسترسی به ادارات، در بودجه بیت المال صرفه جویی شود و مردم به راحتی و با صرف کمترین زمان امور اداری خود را پیگیری کنند.

خبردنا: طرح سایت ادارات (مجتمع ادارات) شهرستان باشت که بیش از یک دهه به طول انجامیده است با اختصاص اعتبار از سوی دولت سیزدهم، در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش"خبردنا"، عملیات اجرایی پروژه  سایت ادارات شهرستان باشت که در سال ۹۰ آغاز شده ، به دلیل مشکلات خاص مالی و اختلافات پیمانکاران  طی سال های نیمه کاره رها شده بود.

شهرستان باشت یکی از شهرستان های تازه تأسیس استان کهگیلویه و بویراحمد است که سالانه با توجه به نیاز شهرستان و برای توسعه و در جهت رفع محرومیت ها  طرح های  مختلفی در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

یکی از این پروژه ها که عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ با زیر بنای ۵۷۰ متر مربع آغاز شده بود، پروژه سایت ادارات شهر باشت است و پروژه ای که قرار بود در چهار طبقه ساخته شود تا با تکمیل آن علاوه بر سهولت دسترسی به ادارات، در بودجه بیت المال صرفه جویی شود  و مردم به راحتی و با صرف کمترین زمان امور اداری خود را پیگیری کنند.

طبق نظر مسوولان با تکمیل این طرح تعدادی از ادارات این شهرستان که فاقد ساختمان اداری هستند می بایست در این ساختمان ها استقرار یابند ولی هم اکنون بعد از گذشت چندین سال از کلنگ زنی آن، این پروژه نیمه کاره رها شده است.

۱۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح سایت ادارات باشت اختصاص یافت

عملیات تکمیلی سایت ادارات شهرستان باشت پس از یک دهه آغاز شد

فرماندار باشت  مساحت این پروژه را بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار  برای تکمیل این طرح عمرانی  پیش بینی شده است.

نادر گرامی افزود: این طرح با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات و اختلافات مختلف نیمه کاره رها شده بود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۰ با اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد ریال آغاز و زمان اتمام این طرح عمرانی ۳۶ ماهه بود.

خلع ید پیمانکار سایت ادارات باشت

فرماندار باشت گفت: هم اکنون پیمانکار این طرح خلع ید شده و با پیمانکار جدیدی برای ادامه روند اجرایی این پروژه  قرار داد بسته شده است.

گرامی با اشاره به اینکه پیمانکاران این پروژه خوش نام هستند و تاکنون در روند اجرایی پروژه های که اجراء کرده اند مشکلی وجود نداشته است، عنوان کرد: به پیمانکار جهت شروع عملیات اجرایی اخطار دادیم ولی توجهی نکردند و طبق قانون صورتجلسه خلع ید را تنظیم کردیم.

وی با بیان اینکه از زمان شروع عملیات اجرایی این طرح تاکنون  به دلیل مشکلات مختلف سه پیمانکار در این طرح خلع ید شده ادامه داد: هم اکنون پیمانکار جدیدی برای این طرح مشخص شده که عملیات اجرایی این طرح بزودی آغاز خواهد شد.

سایت ادارات باشت تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ تکمیل می شود

عملیات تکمیلی سایت ادارات شهرستان باشت پس از یک دهه آغاز شد

فرماندار باشت گفت: در صورت همکاری متولیان امر و جذب این میزان اعتبارات سایت ادارات باشت در اوایل سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این طرح ادارات فاقد ساختمان و یا تازه تاسیس در این سایت  مستقر خواهند شد.

۳۰ درصد از ادارات دولتی باشت مستاجر هستند

عملیات تکمیلی سایت ادارات شهرستان باشت پس از یک دهه آغاز شد

فرماندار باشت با اشاره به اینکه ۱۲ سال از عمر تاسیس این شهرستان می گذرد، افزود: تعدادی زیادی از ادارات دولتی در منازل مسکونی و یا خانه های سازمانی مستقر هستند که متاسفانه برخی از آن ها با کمبود فضا مواجهند.

وی ادامه داد: برای ساخت تمامی ساختمان های اداره های دولتی در این شهرستان نیاز به اعتبار زیادی است .

گرامی تصریح کرد:  وجود یک ساختمان با وسعت و تجهیزات مناسب، نظم در ارایه خدمات به مراجعه کنندگان را در پی دارد.

مجوز تاسیس نمایندگی ۶ اداره در باشت گرفته شده است

فرماندار باشت گفت: مجوز تاسیس ۶ نمایندگی اداره در باشت  امسال گرفته شده ولی متاسفانه به دلیل نبود مکان تاکنون راه اندازی نشده است.

گرامی اظهار داشت: با گذشت بیش از ۱۲ سال از ارتقای باشت، بیشتر ادارات و نهادهای دولتی در این شهرستان تاکنون راه‌اندازی نشده‌اند که این به یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان باشت استقرار سریع تر دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان است به طوریکه برخی از ساکنان این منطقه ناچارند برای انجام امور اداری مسافت طولانی ۴۵کیلومتری به شهرستان گچساران را بپیمایند.

گرامی تصریح کرد: در سالجاری با پیگیری فرمانداری و مساعدت ادارات کل، نمایندگی  اداره های  امور عشایر، امور مالیاتی  ، تعاونی روستایی ، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و اداره ثبت اسناد و املاک نیز به زودی در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

شهرستان ۲۶ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: