به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۷۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
۱۱.۲ درصد تلفات در کمربندی یاسوج بود که ۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسید که از زمان افتتاح تاکنون تصادف آنچنانی گزارش نشده، ضمن اینکه در این محور و محور یاسوج- سمیرم- اصفهان باید نیوجرسی نصب شود، همچنین جاده کمربندی از پل مختار تا پلیس راه در دست پیگیری بوده و کار در محور تونل گل زردون تا اول سرگجینه به طول ۴.۵ کیلومتر و شاه بهرام- باشت و چرام در حال انجام است.

خبردنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمنی محور‌های استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، کیامرث حاجی‌زاده در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد بر حضور مستمر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: براساس توپوگرافی منطقه، نقاط حادثه‌خیز استان شناسایی و برخی از آن‌ها در کوتاه مدت رفع شده اند.

او با بیان اینکه حوزه راه و زیرساخت جزو اولویت‌های استان است، افزود: به همین دلیل اعتبار‌های بی‌سابقه‌ای برای حوزه راه و شهرسازی، زیرساخت و راهداری و ایمن سازی محور‌ها تصویب شد.

حاجی زاده محور خروجی چرام را جزو نقاط حادثه خیز با وقوع تصادف‌های زیاد برشمرد و ادامه داد: این نقاط در مدت کمتر از ۲ ماه رفع شدند و محور به بهره‌برداری رسید، ضمن اینکه محور تنگ چویل نیز ایمن‌سازی شد و شاهد کاهش تصادف‌ها و حوادث در این محور هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: مراحل پایانی ایمن سازی ۱۵ کیلومتر از محور چرام به دهدشت در حال انجام است.

به گفته این مقام مسئول؛ محور طولیان از مناطق مرگبار کهگیلویه و بویراحمد است که باید راه و شهرسازی هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

حاجی زاده اضافه کرد: ۱۱.۲ درصد تلفات در کمربندی یاسوج بود که ۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسید که از زمان افتتاح تاکنون تصادف آنچنانی گزارش نشده، ضمن اینکه در این محور و محور یاسوج- سمیرم- اصفهان باید نیوجرسی نصب شود، همچنین جاده کمربندی از پل مختار تا پلیس راه در دست پیگیری بوده و کار در محور تونل گل زردون تا اول سرگجینه به طول ۴.۵ کیلومتر و شاه بهرام- باشت و چرام در حال انجام است.

حاو با اشاره به اینکه تنها از محل سفر و متمم سفر رئیس جمهور ۷۰۰ میلیارد تومان برای راه‌های استان اختصاص داده شده، گفت: از همین محل تنها ۱۰۰ میلیارد برای رفع نقاط حادثه‌خیز در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه طی دو سال اخیر از محل‌های مختلف از جمله هدفمندی یارانه‌ها و سایر موارد بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان به حوزه راه‌های استان اختصاص یافته و همه تلاش متولیان ایمن‌سازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز است.

نام:
ایمیل:
* نظر: