به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز به عنوان یک بیمارستان اصلی همچنان  پابرجاست و خدمات خود را  به شهروندان  گچسارانی ارائه خواهد داد .

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ساختمان بیمارستان نرگسی گچساران پارسال به بهره برداری رسیده بود که با توجه به اینکه زیر ساخت های لازم در این واحد درمانی برای ارائه خدمات فراهم نشده بود امروز راه اندازی شد.

 به گزارش"خبردنا"، محمد غلام نژاد می گوید: در آینده نزدیک بخش های تخصصی این بیمارستان را ه اندازی خواهد شد و می تواند خدمات بهتری را به مردم این شهرستان ارائه داد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بخش های آزمایشگاه، اتفاقات ،رادیولوژی، بخش سرپایی و انتقال و داخلی شامل عفونی و نورولوژی بیمارستان نرگسی گچساران برای ارائه خدمات به این شهروندان راه اندازی شد.

غلام نژاد گفت: بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز به عنوان یک بیمارستان اصلی همچنان  پابرجاست و خدمات خود را  به شهروندان  گچسارانی ارائه خواهد داد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در صورت تامین منابع مالی و انسانی تمام بخش های بیمارستان نرگسی گچساران راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز کرد:  جذب نیرو در این بیمارستان طبق قوانین کشوری از طریق آزمون سراسری انجام و در آینده نزدیک این آزمون طبق قوانین برگزار می شود.

غلام نژاد تصریح کرد:  هم اکنون از پرستاران طرحی و تمدید طرح و  برخی نیروهای بخش های بیمارستان شهید رجایی برای ارائه خدمت به بیماران  در بیمارستان نرگسی استفاده می شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بیمارستان مرداد ۹۲ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع آغاز شد. این بیمارستان در ۲بلوک ۶ طبقه ای ساخته شده است.

غلام نژاد افزود:  این بیمارستان دارای هشت اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، جراحی، عفونی، نورولوژی، مغز و اعصاب، سر پایی و درمانگاه است.

بیمارستان ۱۴۲تختخوابی نرگسی گچساران با اعتباری بیش از  ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز شده و دارای بخش های اورژانس با ۱۳ تخت، درمانگاه، "سی سی یو" با هفت تخت، ۶ تخت "آی سی یو"، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: