به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هرگونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.

خبردنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲۶ بیمار کرونایی در این استان شناسایی شد که با افزایش این تعداد هم اکنون ۸۹بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری هستند.

به گزارش"خبردنا"، به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج محمد غلام‌نژاد روز سه شنبه اظهار داشت: طی ۲۴ساعت گذشته ۱۳۴نفر نیز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از زمان آغاز ویروس کرونا در این استان که ۹۰ درصد بوده به کمترین میزان رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: بر اساس آمار  روزانه یکهزارو ۲۰۰ نفر برای درمان ویروس کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می کنند.

غلام نژاد افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان یکهزار و ۱۶۰ نفر است.

غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹۹ هزار ۳۰۰ نفر بهبودی یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هرگونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.

دکتر غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

استان ۷۲۰ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد دارای ۹ شهرستان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: