به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۷۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
از چهار مخزن این پروژه سه مخزن ساخته و به اتمام رسیده است و دو ایستگاه پمپاژ نیز طی این ماه به ناقص گذاشته می شود. مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی این پروژه هم اکنون در حال بهره برداری توسط شرکت آب و فاضلاب است.

خبردنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهرماه سال آینده پروژه آبرسانی به شهر لیکک افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش"خبردنا"، آرش مصلح افزود: با آبرسانی به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ۸۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان در شهر و روستا از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: این پروژه تنها پروژه تامین آب شرب است که سه میلیون متر مکعب برای صنعت نیز آب تامین می کند که آب ۳۰۰ واحد تولیدی تامین می شود و از محل این واحدهای صنعتی در بخشهای مختلف ۳۰۰۰نفر اشتغالزایی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه امسال ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان صرف این پروژه آبرسانی شده که از این میزان ۹۰ میلیارد تومان آن خرید لوله شده است.

مصلح تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و روستاهای اطراف ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: مطالبات معارضان این پروژه آبرسانی به قیمت روز پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از چهار مخزن این پروژه سه مخزن ساخته و به اتمام رسیده است و دو ایستگاه پمپاژ نیز طی این ماه به ناقص گذاشته می شود. مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی این پروژه هم اکنون در حال بهره برداری توسط شرکت آب و فاضلاب است.

مصلح تاکید کرد: پروژه آبرسانی به شهر لیکک به طول ۵۵کیلومتر در مهرماه سال آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد. این پروژه جز مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نام:
ایمیل:
* نظر: