به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

خبردنا: لیست پرفروش ترین پیکاپ‌های سایز کوچک جهان برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد. طبق این لیست پراید وانت توانست لقب سومین خودرو پیکاپ پرفروش جهان را از آن خود کند.

 

رکورد شگفت‌انگیز وانت پراید در جهان

مجله carindustryanalysis که داده‌های فروش خودروها در سراسر جهان را بررسی می‌کند با استفاده از آمارهای رسمی کشورها، تولیدکنندگان و فروشندگان به تازگی لیست پرفروش ترین پیکاپ‌های سایز کوچک در جهان برای سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که طبق آن پیکاپ فیات Strada توانست در صدر این لیست قرار بگیرد.

 

 

لقب سومین خودرو پیکاپ پرفروش جهان به پراید وانت رسید

رکورد شگفت‌انگیز وانت پراید در جهان

پیکاپ فیات Strada که در بازار آمریکای لاتین و همچنین بازارهای در حال توسعه آسیا و آفریقا به فروش می‌رسد توانست آمار فروش 118 هزار دستگاهی را به ثبت برساند که از رشد 40 درصدی عرضه‌ی آن نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

پس از پیکاپ فیات Strada، پیکاپ فولکس واگن saveiro توانست با فروش 42 هزار دستگاهی جایگاه دوم لیست پرفروش ترین پیکاپ‌های سایز کوچک در جهان را به خود اختصاص دهد. البته فروش این پیکاپ نسبت به سال قبل حدود 1 درصد کاهش پیدا کرده است.

در جایگاه سوم نیز پراید وانت یا پراید ۱۵۱ به چشم می‌خورد. این خودرو در بازار ایران توانست در سال ۲۰۲۱ فروش ۱۱ هزار دستگاه را به ثبت برساند که البته فروش آن نسبت به سال قبل حدود ۸۷ درصد کاهش یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: