به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
این امر خداپسندانه باعث توسعه و ترویج فرهنگ گذشت و رضایت در مناطق مختلف می‌شود که نتایج بسیار خوب و ارزنده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

خبردنا: مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو قاتل چهار نفر در شهرستان بهمئی این استان که منتظر اجرای حکم قصاص بودند، از سوی اولیاء دم مقتولین بخشیده شدند.

به گزارش"خبردنا"، "منصور بیژنی" از آزادی ۲ زندانی محکوم به قصاص پس از سپری کردن دو سال حبس در زندان دهدشت خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر افزود: این محکومین به جرم قتل چهار نفر در شهرستان بهمئی که منتظر اجرای حکم قصاص بودند در نتیجه پیگیری رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی، تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان، برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با خانواده‌های مقتولین، مداخله ریش سفیدان و بزرگان طایفه‌های مختلف، خوشبختانه خانواده‌های اولیای دم مقتولین در راستای عفو و رأفت اسلامی و ثبات آرامش در منطقه رضایت خود را اعلام و به این زندانیان حیاتی دوباره بخشیدند.

وی ضمن قدردانی از روحیه گذشت و مهربانی مردم خوب استان بالاخص شهرستان بهمئی و خانواده‌های داغدار اما صبور اولیاء دم اظهار کرد: این امر خداپسندانه باعث توسعه و ترویج فرهنگ گذشت و رضایت در مناطق مختلف می‌شود که نتایج بسیار خوب و ارزنده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش"خبردنا" به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بیژنی بیان کرد: در جریان روند سازشی این پرونده‌های قتل، زحمات مراجع دلسوز قضایی شهرستان بهمئی، اعضای شورای حل اختلاف استان، مشارکت جمعی از خیرین و همکاری و همراهی متنفذین و ریش سفیدان منطقه وهمکاران تلاشگرمان در زندان دهدشت پس از مراجعات مکرر به محل سکونت خانواده‌های مقتولین موفق به اخذ رضایت از این خانواده‌های بزرگ شدیم و با اعلام رضایت از قصاص گذشتند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
خجالت آوره انتشار چنین اخباری ......... نیاز به توضیحات بیشتری نیست
نام:
ایمیل:
* نظر: