به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۷۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت جمعی از مردم در شیراز گفت: تروریست‌ها توسط آمریکا و اسرائیل تغذیه می‌شوند.

خبردنا: امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به کسب روزی حلال، گفت: اگر کسی به دنبال کسب روزی حلال رفت، خداوند فرموده است زندگی وی را آسان خواهیم کرد.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله حسینی افزود: شهادت تعدادی از هم وطنان را به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما با این ترور‌های کور سال‌های متمادی است که آشنا هستیم و به خوبی با اهداف دست‌های جنایتکارانی که مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشند آشنا هستیم و می دانیم که آنها به دنبال عدم توسعه ایران اسلامی هستند. 

آیت الله نصیر حسینی بیان کرد: تروریست‌هایی که توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده اند و همین کشور‌های حامی تروریست نیز اقدام تروریستی در شیراز را محکوم نمی‌کنند، چون خود آن‌ها عامل و باعث به وجود آمدن این گروه‌های تروریستی هستند.

امام جمعه شهر یاسوج تاکید کرد: این‌ها کسانی هستند که با ملت ما و با انسانیت دشمن هستند و مشخص است رفتار آن‌ها از کجا نشات می‌گیرد و این گروه توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده اند و تغذیه می‌شود. در هر روز چندین مورد مثل این در کشور توسط دستگاه‌های اطلاعاتی ما ضربه می‌خورند و متلاشی می‌شوند.

آیت الله سید نصیر حسینی ادامه داد: این اغتشاش‌ها که هیچ دلیل منطقی ندارد و در حال بر هم زدن نظم کشور هستند عملا نیرو‌های امنیتی، انتظامی و نظامی ما به خود مشغول می‌کند و دشمن از این فرصت استفاده می‌کند و اقدامات تروریستی همچون حمله تروریست تکفیری حرم شاهچراغ را به وجود می‌آورد.

او گفت: برخی‌ها پول گرفتند تا اغتشاش کنند و برخی‌ها غافل و نادان هستند که در اغتشاشات شرکت می‌کند پس این افرادی که غفلت کرده اند پشیمان شوند و خود را در ریختن خون این شهیدان شریک نکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: شما دیدید که این رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین چه موضوع گیری‌هایی کردند، این‌ها خود طرفدار داعش هستند .

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته اکثریت مردم وفادار و دلبسته به نظام مقدس اسلامی هستند حالا تعدادی افراد غافل می‌آیند و اغتشاش درست می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: آینده ما در دست این نوجوانان است و اگر اگاه و متدین باشند آینده کشور تضمین شده است و اگر این‌ها از مدار خارج شوند آسیب جدی است.

وی گفت: دشمن اساسا با فضای مجازی آمد تا همان گونه که خود می‌خواهد این نسل را تربیت کند.

آیت الله نصیر حسینی بیان کرد: در سفری که دبیر شورای انقلاب فرهنگی به استان داشت مصوب شد که دانشگاه صنعتی در استان پایگذاری شود و امیدواریم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی گفت: مشکلی که امروز استان ما دارد این است که در حوزه صنعت پیشرفت نکرده است که به همت مردم و مسئولان این مهم محقق می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: