به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۷۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه آندرولوژی، آزمایشگاه جنین شناسی، سونوگرافی فوق تخصصی، بیوفیریزینگ، اتاق عمل و واحد مراقبت‌های پس از عمل جراحی، خدمات به زوجین نابارور را با تعرفه‌های درمانی دولتی ارائه می‌کند.

خبردنا: رئیس بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران گفت: خدمات درمان ناباروری در این بیمارستان با تعرفه‌های دولتی ارائه می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، پردیس بخشایی با اشاره به وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز درمان ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران، گقت: در این مرکز ابتدایی‌ترین روش درمان تا پیشرفته‌ترین روش‌ها از سوی متخصصان انجام می‌شود.

او به فعالیت مرکز آی وی اف این بیمارستان اشاره کرد و افزود: این مرکز با دارا بودن آزمایشگاه آندرولوژی، آزمایشگاه جنین شناسی، سونوگرافی فوق تخصصی، بیوفیریزینگ، اتاق عمل و واحد مراقبت‌های پس از عمل جراحی، خدمات به زوجین نابارور را با تعرفه‌های درمانی دولتی ارائه می‌کند.

بخشایی می‌گوید: با وجود مرکز درمان ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران نیاز به مراجعه بیماران به سایر استان‌ها رفع شده و هم اکنون علاوه بر بیماران کهگیلویه و بویراحمد مراجعان از استان‌های بوشهر، خوزستان و برخی شهرستان‌های استان فارس نیز برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

مرکز درمان ناباروری با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در طبقه اول مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان بی بی حکیمه (س) دوگنبدان راه اندازی شده و خدمات کامل ناباروری به زوج‌های کهگیلویه و دیگر استان‌های همجوار ارائه می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: