به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

خبردنا: اروپا به دلیل قرار گرفتن در منطقه معتدل شمالی به قاره سبز مشهور است و کشور های آن اغلب طبیعت چشم نواز و سرسبزی دارند. آب و هوای این قاره به خاطر موقعیت جغرافیایی آن، اغلب معتدل می باشد. شما با پیدا کردن ارزان ترین تور دور اروپا می توانید از زیبایی های این قاره دیدن کنید.

آیا گرفتن ویزا در خرید تور ارزان اروپایی الزامی است؟

اگر فکر می کنید چون ارزان ترین تور دور اروپا را خریدید و در اعطای ویزا به شما نباید سخت گیری شود؛ کاملا در اشتباهید! شما برای خرید تمامی تورهای اروپایی، باید ویزا داشته باشید. قبل از درخواست ویزا باید وقت سفارت تعیین کرده و وقت سفارت بعضی از کشور ها، توسط کارگزاری در ایران تعیین می شود. برای گرفتن وقت سفارت دیگر کشور ها، باید درخواست خود را به کنسولگری ارائه دهید. در حال حاضر تور ارزان اروپا ویزا شنگن مصاحبه نداشته و شما فقط لازم است برای ارائه مدارک و انگشت نگاری مراجعه کنید. جواب درخواست تمامی ویزاها تقریبا بین ۱۴ تا ۲۱ روز کاری بعد، برای شما صادر می‌شود.

خرید تور ارزان اروپا، اما با کیفیت

ارزان ترین تور دور اروپا را می توانید با کمی جست و جو پیدا کنید. اروپا در عین زیبایی ‌های بسیاری که دارد؛ با داشتن معماری فوق العاده‌ اغلب کشور های خود، یکی از مهیج ‌ترین سفر ها برای شما خواهد بود. شما می‌ توانید با ارزان ترین تور دور اروپا در این قاره گشت بزنید. پرواز های ایرانی از کشورمان، ممکن است به طور مستقیم به اکثر کشورها نروند. برای تجربه سفری به اروپا با قیمت مناسب، می‌ توانید پرواز های قطر و امارات در مسیر اروپا را امتحان کنید.

 

 

پرواز های اروپایی هم مثل همه پرواز ها در فصل ‌های شلوغ و پر گردشگر مثل تابستان، نوروز و کریسمس قیمت‌ های بیش تری دارند. پس زمانی که برای مسافرت، تور اروپایی را انتخاب می کنید؛ می تواند در قیمت آن تاثیر زیادی داشته باشد. اما ماه اردیبهشت، بعد از تعطیلات نوروز و از مهرماه تا اواخر بهمن ماه، پروازهای اروپایی قیمت ‌های پایین‌ تری دارند.

ارزان‌ترین تور دور اروپا را با چه شرایطی پیدا کنم؟

خوب است درباره هتل‌ های اروپا و تفاوت هتل‌ های ارزان و گران آن هم بدانید. در تمام شهر های اروپایی هتل‌های لوکس، معمولی، هتل آپارتمان و هاستل وجود دارد. تفاوت هتل ‌ها به موقعیت مکانی و تعداد ستاره های آن وابسته است. به عبارتی شما می ‌توانید یک هتل با کیفیت خوب را با قیمت ارزان رزرو کنید؛ فقط باید کمی از مرکز شهر فاصله داشته باشد. بد نیست بدانید گران ترین هتل ‌های اروپا در کشور آلمان به ویژه فرانکفورت و کشور یونان هستند.

خرید تور ارزان اروپا در فصل های شلوغ سال

البته در زمان‌ هایی که در شهر یا کشوری رویداد، جشنواره‌ های مختلف، نمایشگاه و غیره برگزار می‌شود به فکر ارزان بودن پرواز ها نباشید. اگر تمایل دارید در فصل تابستان یا ایام شلوغ با قیمت ارزان فصل‌ های خلوت به اروپا سفر کنید؛ تنها راه حل آن این است که تور اروپا خود را حتما از چند ماه قبل حدود 4 الی 5 ماه، رزرو کنید. زیرا قیمت هتل‌ها هم مثل پروازها در ایام خاص گران تر است.

 

بهترین زمان برای خرید تور ارزان اروپا

برای خرید ارزان ترین تور دور اروپا پیشنهاد می کنیم که 2 الی 3 ماه زود تر اقدام کنید. این در حالی است که شما به صورت انفرادی برای خرید تور و ویزا اقدام می‌‌ کنید. زیرا به صورت گروهی در یک بازه زمانی مشخص، تور ها فروخته می شوند. بنابراین اگر زود تر بلیط و هتل را بخرید؛ می توانید حدود 40 درصد تور ارزان تر داشته باشید. معمولا در فصل پاییز و زمستان، هزینه بلیط ‌ها به نسبت شش ماه اول سال قیمت مناسب ‌تری دارند. در این فصل ‌ها، میزان توریست ها کم تر شده و شما می‌ توانید هتل‌ های ارزان تری را در اروپا رزرو کنید.

آیا ارتباطی میان ضمانت نامه تور های اروپایی و ارزان بودن آن وجود دارد؟

توجه داشته باشید ضمانت نامه برگشت، اساسا از طرف آژانس های هواپیمایی از مسافر گرفته می‌ شود. دلیل آن هم این است که برگشتن مسافر باعث اعتبار آژانس نزد سفارت‌ ها می‌ شود. پس گرفتن یا نگرفتن ضمانت نامه تور اروپایی با مبلغ کم تر یا بیش تر نسبت به آژانس ‌های دیگر، وابسته به آژانس و شرایط مسافران است.

 

 

ارزان‌ترین تور دور اروپا را با چه شرایطی پیدا کنم؟

معمولا آژانس‌ های هواپیمایی مبلغ ضمانت نامه را تعیین می‌ کنند. بعضی از آژانس‌ ها سند ملکی یا سند خودرو را به عنوان ضمانت نامه اروپایی از مسافر می‌ گیرند. پس اگر تمایل سفر به تور اروپا گردی را دارید؛ باید جدا از کل هزینه‌ های تور، مبلغی را به عنوان ضمانت نامه در نظر بگیرید.

همه تور های ارزان بی کیفیت هستند؟

توجه داشته باشید که ارزان بودن تور همیشه به معنای بی کیفیتی آن نیست. تور های اروپا کیفیت خوبی دارند و شما برای ارزان تر و مقرون به صرفه تر بودن سفر، می توانید راهکار هایی از جمله استفاده از وسایل نقلیه عمومی ارزان، خوردن غذا در رستوران های بومی و اقامت در هتل ‌های 3 ستاره استفاده کنید.

چه عواملی باعث ارزان شدن تور اروپا می شود؟

  • رزرو کردن هتل‌ های سه ستاره یا هاستل ها به جای هتل‌ های پنج ستاره و لوکس
  • ارزان قیمت بودن هتل ‌های خارج از شهر حدود ۵۰ درصد نسبت به هتل ‌های مرکز شهر
  • سفر تک نفره
  • رزرو کردن هتل و پرواز حداقل ۲ یا ۳ ماه پیش از زمان سفر
نام:
ایمیل:
* نظر: