به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۸۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

خبردنا: مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ و سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرده بودند دستفروشان از ۷ آبان دیگر اجازه بساط گستری در چهار راه ولیعصر را نمی دهند اما روز گذشته بنرهای شهرداری پایین کشیده شده بود.

 
 

 بنرهای ممنوعیت در تئاترشهر پایین کشیده شد

 یک هفته پیش مدیران شهری برای دستفروشان اطراف چهار راه ولیعصر مهلت تعیین کردند و به آنها اعلام کردند که دیگر اجازه بساط گستری ندارند اما آنها امروز ۸ آبان باز هم در این محدوده اقدام به دستفروشی کردند.

جمعه شب(۶ آبان) نیز شهرداری منطقه ۱۱ با نصب بنری در این محدوده اطلاع داد که دستفروشی در چهارراه ولیعصر(عج) ممنوع شده است. در این بنر آمده بود:‌ «مستند به تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ایجاد هرگونه سد معبر عمومی اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز جهت سکنی، استفاده و... و تحت هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری نسبت به رفع آن اقدام خواهد نمود. لذا در راستای رعایت حقوق شهروندی در برخورداری از حق عبور و مرور راحت و ایمن و جلوگیری از اخلال در نظم عمومی و همچنین صیانت و حفظ حریم مجموعه تاریخی و فرهنگی تئاتر شهر هرگونه بساط گستری، سد معبر، اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز در این محور ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات اقدام می گردد.»

 

نام:
ایمیل:
* نظر: