به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۸۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
حجاب برای صیانت از شخصیت و روح انسان است آیا مسئولان به فکر رزق و روزی معلمان بوده‌اند؟ معلم را باید تکریم کرد اگر معلم تکریم شد فرزند من و تو را برمدار کرامت تربیت می‌کند اگر فکری برای اشتغال و تربیت جوانان نشود فردا فتنه دیگری رخ خواهد داد.

خبردنا : نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت : برخی آمده‌اند به خیابان‌ها شعار داده‌اند‌، ای کاش فقط شعار می‌دادند که توهین به مسئولین بود. اما به مقدسات دین توهین کرده‌اند، از نیرو‌های امنیتی و انتظامی برخی شهید شدند در این غفلت‌ها و مشغول بودن‌ها حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ رخ داد.

به گزارش " خبردنا " آیت الله ملک حسینی در مراسم یکی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ خاطرنشان کرد : فتنه‌ها تلخند و تلخ می‌مانند بلا‌ها نام دیگر فتنه‌ها است آیا دشمنی با مسئولین باید منتهی به دشمنی به مقدسات دین شود؟ آیا به قائده عمل کرده‌ایم که گروهی از مردم به صحنه آمده و خشم‌شان را ابراز کرده‌اند؟ آیا ما همیشه به عدالت رفتار کرده‌ایم؟ آیا بچه‌های ما خوب تربیت شده‌اند؟ آزمونی بود برای همه مردم آیا مسئولان فرهنگی به رسالتشان عمل کرده‌اند؟ همه باید به خود برگردیم چه آن‌هایی که آمدند و سر و صدا کردند چه کسانی که اغتشاش کردند چرا اینقدر هیجان‌زده که با یک پیام این همه تخریب می‌کنید؟

آیت الله ملک حسینی گفت: من طلبه که الان رجزخوانی می‌کنم در منبر هم باید فکر کنم چه کرده‌ام برای جامعه‌ام بچه خودم را درست تربیت کرده‌ام؟ به فکر بچه‌های محله و شهرم بوده‌ام؟

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان هبری گفت: تلاشی برای رفع تبعیض‌ها شد؟ بسیاری از خشم‌ها و خروش‌ها، آمیزه‌ای از دلخوری و یاس است که بزرگان جامعه از توهین‌هایی که به همدیگر می‌کنند به جامعه داده‌اند جامعه توهین و فحش را از بزرگان و سیاسیونش یاد نگرفت؟ بچه‌هایمان توهین و فحش را از ما یاد می‌گیرند.

وی بیان کرد: حجاب برای صیانت از شخصیت و روح انسان است آیا مسئولان به فکر رزق و روزی معلمان بوده‌اند؟ معلم را باید تکریم کرد اگر معلم تکریم شد فرزند من و تو را برمدار کرامت تربیت می‌کند اگر فکری برای اشتغال و تربیت جوانان نشود فردا فتنه دیگری رخ خواهد داد.

آیت الله ملک حسینی ادامه داد: باید به سوی جامعه‌ای برویم که همه آحاد جامعه حس کنند تک تک مسئولان پدر جامعه‌اند. این احساس باید بین مردم و مسئولین زنده شود این جدایی بلای جامعه است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری استان در پایان گفت: به عنوان یک طلبه به خودم نگاه می‌کنم می‌بینم برای جامعه‌ام پدری نمی‌کنم چون مسئولیت دارم هر کس مسئول شد باید متفاوت‌تر از بقیه باشد اگر کسی بزرگ یک ایل شد یعنی خادم جامعه باید باشد کسی مدیر نمی‌شود تا آقایی کند، مدیر می‌شود تا خادمی مردم را کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: