به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار معلمان بسیجی و بازنشستگان فرهنگی را ذخیره‌ها و سرمایه‌هایی ارزشمند برای نهاد تعلیم و تربیت دانست

خبردنا : نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از حاج محمد تقی خبره بازنشسته، پیشکسوت و چهره ماندگار فرهنگی که در بستر بیماری است عیادت کردند.
به گزارش " خبردنا " ، دکتر "مهدی روشنفکر " و  "حسنعلی عزت خواه" مدیر کل آموزش و پرورش استان، با حضور در منزل حاج محمد تقی خبره، فرهنگی بازنشسته، بسیجی و از چهره‌های انقلابی و فعال سیاسی اجتماعی شهرستان کهگیلویه ضمن گفتگو با وی جویای احوال وی شدند.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار معلمان بسیجی و بازنشستگان فرهنگی را ذخیره‌ها و سرمایه‌هایی ارزشمند برای نهاد تعلیم و تربیت دانست و از تلاش‌ها و زحمات بی‌بدیل محمد تقی خبره در عرصه تعلیم وتربیت و وحدت و همبستگی نیرو‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای حاج محمد تقی خبره از خداوند متعال برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.
مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ارزوی سلامتی و شفای عاجل برای حاج محمد تقی خبره به سجایای زیبای اخلاقی و خدمات بی‌بدیل وی در عرصه تعلیم وتربیت اشاره کرد وگفت: منش، اخلاق، تواضع و مردمی بودن حاج خبره، از وی چهره‌ای محبوب و دغدغه‌مند ساخته است که به عنوان یک الگوی رفتاری نزد عامه مردم همیشه از وی به نیکی یاد می‌شود.

روشنفکر در این دیدار صمیمی ضمن آرزوی سلامت و طول عمر با عزت برای وی که سال‌ها در عرصه فرهنگ، اجتماع وسیاست صادقانه و خالصانه خدمت کرد، گفت: در آیات، روایات و آموزه‌های دینی ما توصیه أکید شده است که قدردان بزرگان و پیشکسوتان خود باشید.
وی از اعلام آمادگی برای پیگیری روند درمان‌ایشان خبرداد و گفت: هر کمکی لازم باشد برای بهبود سلامی‌ ایشان انجام خواهم داد.
حاج محمد تقی خبره از فعالان سیاسی اجتماعی و از بازنشستگان فرهنگی است که قریب دوماه است به دلیل دیسک گردن در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود و چند روز قبل ترخیص شد و هم اکنون در شرایط بسیار سختی در حال گذراندن دوران نقاهت است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
0
انسانی بسیار شریف و فهیمی است خداوند به ایشان شفای عاجل عطا فرماید
نام:
ایمیل:
* نظر: