به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد از شعارگرایی غربی‌ها نسبت به حقوق بشر و لنگ زدن در عمل، افزود: با کشته شدن یک منافق، بسیاری از کشورهای غربی طرفداری می‌کنند و فریاد وامصیبتا سر می‌دهند ولی با شهادت مظلومانه یک جوان طلبه روزه سکوت می‌گیرند.

خبردنا :  امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه ملت ایران ‌گروه تروریستی منافقان را به خوبی می‌شناسند، تاکید کرد: امروزه روح و باور صیاد شیرازی‌ها و سلیمانی‌ها در میان ملت ایران رو به افزایش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: منافقین 17 هزار ایرانی را شهید کردند و ملت ایران این گروه تروریستی را به خوبی می‌شناسند و از آنان نفرت دارند و برخی صحبت‌های سرکرده آنان را به باد تمسخر می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه با شهید شدن صیاد شیرازی راه ایشان ادامه یافت و تمام شدنی نبود، عنوان کرد: امروزه ایران صیاد شیرازی‌های زیادی دارد و هر روز بر تعداد آنان افزوده می‌شود و دشمن به خیال خود می‌تواند راه پرسرعت عظمت و اقتدار این ملت و کشور را مسدود کند.

موسوی‌اعظم ابراز کرد: امروز روح و باور صیاد شیرازی‌ها و سلیمانی‌ها در میان ملت زیاد بوده و همین امر نیز دشمن را نگران و دستپاچه کرده است تا جایی که مستمر فتنه برنامه ریزی می‌کند و در همه این فتنه‌ها شکست می‌خورد و راه اقتدار ایران اسلامی قوی تر ادامه می‌یابد.

امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد از شعارگرایی غربی‌ها نسبت به حقوق بشر و لنگ زدن در عمل، افزود: با کشته شدن یک منافق، بسیاری از کشورهای غربی طرفداری می‌کنند و فریاد وامصیبتا سر می‌دهند ولی با شهادت مظلومانه یک جوان طلبه روزه سکوت می‌گیرند.

موسوی اعظم با اشاره به اینکه به تعبیر امام علی(ع) شما برای زندگی همیشگی خلق شده‌اید و مرگ پایان کار نیست و بلکه مرحله گذر از زندگی عادی به زندگی ابدی است، یاداور شد: انسان که از همه کارهای بد و گناه دوری کنند مورد عنایت خداومد هستند و انسان‌های که گناه می‌کنند در روز قیامت خود را ملامت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اینکه برخی در دنیای دیگر خود را ملامت می‌کنند و می‌گویند ای کاش در این دنیا بیشتر به خلق خدا خدمت می‌کردم ، حسرت این افراد برای این بوده که چرا بیشتر انجام نداده‌اند.

موسوی اعظم با بیان اینکه قیامت روزی است که آن صحنه هولناک به پا می شود، در ان روز هر کسی از برادر خود هم فرار می‌کند و برای خود دنبال پناهگاه است، تصریح کرد: در آن دنیا افرادی که در عذاب هستند با خود می‌گویند ای کاش رفت و آمد با افرادی که به چنین روزی من را گرفتار کرده‌اند، نداشتم.

وی گفت: برخی چنان در گناه غرق شده‌اند که تا روزقیامت بیدار نمی‌شوند و در روز قیامت این افراد آشکارا آتش جهنم را خواهند دید و آنها که اهل تمرد از واجبات الهی ، طغیان از دستورات خداوند بودند در ان دنیا غرق در عذاب هستند.

موسوی اعظم عنوان کرد: آنهای که به دستورات خداوند پیروی کردند و به روز قیامت ایمان داشتند همچنین خود را برای آن روز آمده کردند در روز قیامت آرامش و آسایش هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: