به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
برومند زاده ابراز کرد: انجام دوره‌های آموزشی بازدید از خانواده شهدا، انجام اردوهای جهادی در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبردنا : معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان استان تحت عنوان نمایش اقتدار بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ سعید برومندزاده پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان نمایش اقتدار و انسجام بسیج 5 آذرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمت‌گزار امت ایران» است، عنوان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج علاوه‌ بر تهیه و توزیع 7 هزار بسته معیشتی برای محرومان، افتتاح چندین پروژه عمرانی و آب‌رسانی در روستاهای کمتر برخوردار را در دستور کار داریم.

برومند زاده ابراز کرد: انجام دوره‌های آموزشی بازدید از خانواده شهدا، انجام اردوهای جهادی در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این هفته در اختیار قرار دادن دو هزار و 500 پنل خورشیدی به متقاضیان برای تولید برق تحت عنوان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه است.

برومندزاده خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران درگیر یک جنگ ترکیبی شده‌ و پایه‌اش جنگ رسانه‌ای و شناختی است و به‌همین دلیل یکی از برنامه‌های کاربردی در هفته بسیج برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزشی در خصوص مقابله با گروه‌های معاند و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج نشین است.

وی ادامه داد: دو برنامه محوری مدنظر ما در هفته بسیج امسال در تاریخ های 2 و 5 آذر ماه می باشد، در 2 آذر اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور را خواهیم داشت که به صورت حضوری و مجازی خواهد بود، و در 5 آذر برنامه اجتماع بسیجیان استان تحت عنوان نمایش اقتدار و انسجام بسیج را خواهیم داشت.

برومند زاده تصریح کرد: بسیجی که نباید حتما با پوشش و مجموعه‌ای خاص رو بنماید ، هر کس در هر حوزه و مکتبی که بتواند از آرمان‌های انسانی و اسلامی دفاع کند و به صورت جهادی برای تعالی امت اسلامی بن بست شکنی کند بسیجی است.

وی از همه بسیجیان برای حضور پرشور در مراسم پنج آذر دعوت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: