به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
وی با بیان اینکه بیماران صعب العلاجی که از ابتدای سال تاکنون هزینه های زیادی را در قبال درمان خود متحمل شده اند با مراجعه به اداره کل بیمه سلامت استان و تحویل مدارک خود در صورت نشان دار شدن در یکی از ۱۰۷ بیماری تعریف شده پس از تصویب در کمیته های مرتبط قسمتی از هزینه های خود را به صورت بلا عوض دریافت می نمایند

خبردنا :  مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با راه اندازی صندوق بیماران خاص صعب العلاج و نادر در استان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور تعداد بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت از ۵ بیماری به ۲۷ بیماری تامین داده شده است.

به گزارش " خبردنا "، دکتر " دکتر کیان دهراب پور "  با بیان اینکه قبلا فقط ۵ بیماری هموفیلی و تالاسمی ماژور- پیوند کلیه – ms(ام است) و دیالیز به تعداد ۱۲۱۸ نفر از خدمات تخفیفی خاص بیمه سلامت برخوردار بودند و از این به بعد همه بیماران سرطانی – کلیه – بیماران پیوندی – بیمارانی که مشکل شنوایی دارند – بیماران قلبی عروقی – افراد مبتلا به صرع مقاوم به درمان – بیماران اعصاب و روان مزمن و . . .نیز می توانند از تخفیفات ویژه بیمه سلامت برخوردار شوند.دکتر کیان دهراب پور تصریح کرد بیماران می توانند از طریق مراجعه به سایت شهروندی بیمه سلامت ( bimehsalamatiranian.ir) و یا مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و بارگذاری مدارک و مستندات خود نشان دار شده و از بسته خدمتی جدید در نهایت تخفیفات ویژه بهره مند گردند.

وی با بیان اینکه بیماران صعب العلاجی که از ابتدای سال تاکنون هزینه های زیادی را در قبال درمان خود متحمل شده اند با مراجعه به اداره کل بیمه سلامت استان و تحویل مدارک خود در صورت نشان دار شدن در یکی از ۱۰۷ بیماری تعریف شده پس از تصویب در کمیته های مرتبط قسمتی از هزینه های خود را به صورت بلا عوض دریافت می نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: