به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
تخصیص اسناد خزانه استان در سال ۹۹ حدود ۲۸۲ میلیارد تومان بود در حالی که جمع تخصیص این اسناد در سال ۱۴۰۰، عدد ۷۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

خبردنا : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات اسناد خزانه در سال ۱۴٠٠ به نسبت ۱۳۹۹، حدود ۱۵۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش " خبردنا "  طاهر شریف پور با بیان اینکه تخصیص اولیه اسناد خزانه به استان ۷۰۷ میلیارد تومان بود و در روز‌های آخر جذب سه میلیارد تومان دیگر به آن افزوده شد ، گفت: جمع کل تخصیص اسناد خزانه استان در سال ۹۹ حدود ۲۸۲ میلیارد تومان بود در حالی که جمع تخصیص این اسناد در سال ۱۴۰۰، عدد ۷۱۰ میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به اینکه  در حالی که در سال‌های گذشته دغدغه استان کمبود اعتبارات بود، اسناد خزانه نسبت رشدی چشمگیر داشته است خاطرنشان کرد : اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ صددرصد جذب شد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت جذب اسناد خزانه در استان اشاره کرده و گفت: هر کدام از دستگاه‌ها نتوانند اسناد خزانه را جذب کنند، جلسه‌ای خواهیم گرفت و این اسناد را به دستگاه‌هایی که می‌توانند جذب کنند انتقال خواهیم داد. بنابراین از لحاظ اسناد خزانه هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.
وی گفت: میزان جذب اسناد خزانه هم نسبت به سال 1399 قابل مقایسه نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: