به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
امام جمعه موقت یاسوج :
این اختلافات تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست جمهوری خواه و دموکرات با ایران دشمن هستند، ترامپ و بایدن در دشمنی با ایران فرقی ندارند چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.

خبردنا : امام جمعه موقت یاسوج گفت : دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دیرینه بوده و مربوط به یک زمان خاص نیست دشمنی آمریکا با ما همیشگی است ماهیت نظام سلطه استکباری همین است خوی آمریکا خوی استکباری است آنها در 100 سال اخیر همواره در حال جنگ با این ملت بوده‌اند.

به گزارش " خبردنا "  ، حجت‌الاسلام و المسلمین " سیروس حکمتی نیک " در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود:  امام راحل فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید مشکلات ما از آمریکا است در ادبیات رهبری معظم انقلاب هم چنین آمده است ایشان فرمودند همچنان باید از دشمنی ها و نقشه های آمریکا غافل نشویم.

حکمتی نیک اختلاف آمریکا با ایران را اختلاف راهبردی ذکر کرد و گفت: این اختلافات تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست جمهوری خواه و دموکرات با ایران دشمن هستند، ترامپ و بایدن در دشمنی با ایران فرقی ندارند چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.

این خطیب جمعه افزود: دشمنی آنها با ما در همه موضوعات است و مربوط به یک موضوع مثل هسته‌ای نیست آنها حقوق بشر و حقوق زن و مسائل دیگر بهانه می کنند و البته یکی از بهانه های آنها هم همیشه اسرائیل است.

وی به ۲۵ آذر روز پژوهش در کشور اشاره کرد و گفت: کشوری که تولید علم داشته باشد در دل نظام‌های مستبد و استکباری عالم هضم نخواهد شد اگر هر جامعه‌ای جایگاه علمی داشته باشد هرگز از بین نخواهد رفت.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی های کنونی دشمنان این است که کشور ایران اسلامی جایگاه علمی خود را در جهان پیدا کرده که باید از همه محققین و پژوهشگران کشور قدردانی کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج به ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح بانی وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: آن شهید بزرگوار تبیین‌گر رابطه میان حوزه و دانشگاه بود.

حکمتی‌نیک در انتهای اظهارات خود در خطبه دوم به موضوعی مهم اشاره کرد و گفت: از موضوعات مهم که هر مسلمان باید آشنایی داشته باشد دشمن شناسی است، در اعلامیه‌ها و بیانیه‌ها و سخنان و صحیفه حضرت امام (ره) دشمن اصلی ما در هر دوره و زمان آمریکا قلمداد شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: