به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیشگام تحول و توسعه خدمات سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
بخش اول این گزارش را از شهرستانهای " گچساران و باشت " باهم مرور می‌کنیم. روزهای آینده بخش های دیگری از گزارش به مردم در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر خواهد شد

 خبردنا : تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در وضعیتی نامطلوب این نهاد مهم را در اختیار گرفت که به دلایل مختلف برخی نارسایی ها در پروژه های عمرانی و خدمات سلامت به مردم بر کسی پوشیده نبود و نیست .
به گزارش " خبردنا " با انتصاب دکتر " محمد غلام نژاد " و استقرار تیم جدید مدیریتی تلاش های شبانه روزی برای خروج دانشگاه از حواشی سیاسی و مدیریتی و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان با توسعه خدمات زیربنایی سلامت و فعال شدن پروژه های فراموش شده جانی دوباره گرفت .

"گزارش به مردم " ماحصل مختصر و چکیده این تلاش‌های است که در حوزه درمان و بهداشت استان پس از انتصاب دکتر غلام نژاد اتفاق افتاده است .

بخش اول این گزارش را از شهرستانهای " گچساران و باشت " باهم مرور می‌کنیم. روزهای آینده بخش های دیگری از گزارش به مردم در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر خواهد شد .

مرکز بهداشتی درمانی خیرآباد که در زمان مدیریت قبلی با پیشرفت ۵درصد تعطیل شده بود در حال حاضر پیشرفت ۴۵درصدی با مبلغ قرارداد ۶میلیارد تومان در حال اجرا است .

-کلنیک دندانپزشکی گچساران که در سنوات گذشته کاملا متوقف شده بود و هیچ اعتبار و تخصیصی نداشت با پیگیری مستمر تیم مدیریتی جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبلغ ۲میلیارد تومان از منابع وزارتی جهت تکمیل و اتمام پرداخت گردید که در حال حاضر در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار دارد.

- پروژه های خانه بهداشت نارگ موسی ،چهار راه گشین ،نازنگون و اورژانس چاه تلخ (برنده مناقصه مشخص شده)در شهرستان باشت با اعتبار ۷میلیارد تومان کلنگ زنی ،شروع ودرحال کار می باشند
-تعمیرات اساسی فاضلاب بیمارستان شهید رجایی گچساران با مبلغ ۵میلیارد تومان

-خرید و نصب وسایل مرتبط با موتورخانه بیمارستان نرگسی به مبلغ ۵میلیارد تومان

-رفع نواقص ام آر آی گچساران بادریافت دومیلیارد تومان اعتبار از وزارت بهداشت که بزودی راه اندازی خواهد شد.


پروژه سوختگی گچساران با اعتبار ۱۵میلیارد تومان در حال برنامه ریزی جهت شروع (جذب منابع از خیرین )
این مرکز سوختگی دربیمارستان بی بی حکیمه دارای اسکلتی رهاشده بود . این مرکز دردو طبقه شامل آی سی یو سوختگی است و می تواند به مانند مرکز نازایی گچساران بی نظیر و مرکز ارجاع استان‌های همجوار باشد.
یادآور می شود هم اکنون درکل استان(یاسوج)فقط سه تخت سوختگی وجود دارد.

-تعمیرات اساسی تاسیسات مکانیکی و برقی بیمارستان بی بی حکیمه
-راه اندازی بیمارستان جدیدالتاسیس نرگسی باخرید وسایل دربخشها،تاسیسات،سیستمهای الکترونیک بیمارستانی وتوسعه وراه اندازی بخشهای جدید دراسرع وقت می تواند نقطه امیدی درتوسعه سلامت شهرستان باشد.

راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان شهدای باشت ودرآمدزایی بیمارستانی خودگردان که قبلا فقط ۵۰میلیون درآمد داشته واکنون به ۱۶۰میلیون رسیده است.
-پرداخت چندین ماه کارانه پزشکان وپرسنل بهداشت ودرمان و شرکتهای پیمانکاری خدماتی(فقط سه تا چهار ماه تاخیر درکل استان وقبلا ده ماه هم بوده است)

اعطای یکدستگاه آمبولانس به بیمارستان باشت


ادامه دارد ......

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
دانشگاه از چاله حواشی به چاه حواشی افتاده و با فرار به جلو دنبال پوشاندن مشکلات است. همیشه کلنگ زنی و افتتاح در دانشگاه بده و این افتتاح ها ادامه کلنگ زنی های قبلی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: