به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیشگام تحول و توسعه خدمات سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
"گزارش به مردم " ماحصل مختصر و چکیده این تلاش‌های است که در حوزه درمان و بهداشت استان پس از انتصاب دکتر غلام نژاد اتفاق افتاده است

 خبردنا : تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در وضعیتی نامطلوب این نهاد مهم را در اختیار گرفت که به دلایل مختلف برخی نارسایی ها در پروژه های عمرانی و خدمات سلامت به مردم بر کسی پوشیده نبود و نیست .
به گزارش " خبردنا " با انتصاب دکتر " محمد غلام نژاد " و استقرار تیم جدید مدیریتی تلاش های شبانه روزی برای خروج دانشگاه از حواشی سیاسی و مدیریتی و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان با توسعه خدمات زیربنایی سلامت و فعال شدن پروژه های فراموش شده جانی دوباره گرفت .

"گزارش به مردم " ماحصل مختصر و چکیده این تلاش‌های است که در حوزه درمان و بهداشت استان پس از انتصاب دکتر غلام نژاد اتفاق افتاده است .

بخش اول این گزارش را از  اقدامات انجام شده در شهرستانهای " گچساران و باشت " در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر شد . آنچه در این فصل با هم مرور می کنیم بخش دیگری از گزارش به مردم است که به «پروژه ها واقدامات  مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کهگیلویه بزرگ " منحصر می شود است . 

*****

*بیمارستان "چرام" با پیشرفت ۵درصدی پس از دو سال و نیم تعطیلی و بلاتکلیفی پس از رفع تمامی موانع و پیگیری های استاندار محترم و همچنین نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در حال اجرا بوده که در حال حاضر پروژه در حال اماده نمودن سقف اول با پیشرفت ۵۵درصدی در قرارداد فاز تکمیل سازه بوده ،ضمنا این پروژه در فار قبلی پیمانکارفقط قسمتی از فنداسیون و تعدادی ستون را اجرا نموده بود.

*آیین کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی الحاق بیمارستان امام خمینی دهدشت با زیر بنای ۱۱۰۰۰متر مربع در هفته های آینده

—تکمیل و اماده نمودن پروژه مرکز امام علی ع دهدشت تا پایان سال .این پروژه پس از گذشت ۹سال راکد بودن بعد از برطرف نمودن موانع پروژه ،اکنون پیشرفت ۷۵درصدی دارد .

—-برنامه ریزی جهت تعمیرات اساسی تاسیسات مکانیکی و برقی بیمارستان امام خمینی دهدشت

——آماده نمودن فضای فیزیکی بخش ناباروی بیمارستان امام خمینی دهدشت

-آماده نمودن اسناد مناقصه پروژه زایشگاه و ال دی ار بیمارستان امام خمینی دهدشت

*خرید ،تکمیل و نصب دو عدد چیلر تراکمی با ظرفیت ۶۰۰تن در بیمارستان امام خمینی دهدشت

-تکمیل و راه اندازی چیلر کلنیک امام سجاد (ع )دهدشت

-آماده و تکمیل نمودن مرکز بهداشتی درمانی سوق جهت افتتاح

*پیشرفت ۱۰۰درصدی فاز یک (تکمیل سازه )بیمارستان ۳۲تختخوابی لنده که در سنوات گذشته پیشرفت ۲۷درصدی داشته و در حال حاضر پس از تکمیل سازه بیمارستان ، قرارداد تکمیلی تا مرحله سفت کاری منعقد و پروژه در حال اجرای دیوار های داخلی و تاسیسات بوده است .

—تکمیل و بهربرداری پروژه اورژانس بین راهی قیام ( آماده افتتاح )
—-تکمیل و بهره برداری خانه بهداشت خیر ساز در روستای مال ملا (آماده افتتاح )
—تکمیل  دو پروژه اقامتگاه ماندگاری پزشک در شهرستان بهمیی (  آماده افتتاح )
—تکمیل و آماده نمودن پد هلی کوپتر در هفته آینده به جهت خدمت رسانی هوایی به مردم عزیز شهرستان بهمیی
****تکمیل و برنامه ریزی جهت افتتاح پروژه بیمارستان ۳۲تختخوابی بهمیی پس از تعطیلی دو ساله که در سنوات گذشته پیشرفت ۶۰درصدی داشت .
_تکمیل و آماده نمودن پروژه مرکز بهداشتی درمانی "کت" پس از گذشت ۹سال که در سنوات گذشته پیشرفت ۳۵درصدی داشته و اکنون پیشرفت ۸۰درصدی دارد.
_اخذ مصوبه تاسیس آموزشکده سلامت(دانشکده پرستاری)درشهر دهدشت

ادامه دارد .......

نام:
ایمیل:
* نظر: