به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
اختصاصی " خبردنا " :
این گزارشات و تغییر و تحول های انجام شده نیروهای انسانی دفاتر نمایندگان استان در تهران و حوزه های انتخابیه ضمن تایید این اختلاف عمیق میان مسئولان دفاتر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در تهران و حوزه های انتخابیه تاکید دارد که این اختلاف ها سبب کاهش خدمت رسانی به مراجعان مردمی شده است

خبردنا : دفتر نمایندگان استان کهگیلویه وبویراحمد از اختلاف و تغییرات متوالی بشدت رنج می برد و مراجعان این دفاتر دچار سردرگمی شده اند . 

گزارش های رسیده به " خبردنا " حاکی از اختلاف شدید میان مسئولین دفاتر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در تهران با حوزه های انتخابیه حکایت می کند . 

این گزارشات و تغییر و تحول های انجام شده نیروهای انسانی دفاتر نمایندگان استان در تهران و حوزه های انتخابیه ضمن تایید این اختلاف عمیق میان مسئولان دفاتر نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در تهران و حوزه های انتخابیه تاکید دارد که این اختلاف ها سبب کاهش خدمت رسانی به مراجعان مردمی شده است . 

نقش دفاتر نمایندگان در ارتباطات مردمی نماینده و حل مشکلات اداری مردم و حداقل پاسخگویی به موکلان آنها بر کسی پوشیده نیست و از این رو هرگونه تزلزل در دفتر نماینده که اگر منجر به تغییر نیروی انسانی در این دفاتر شود تاثیر شگرفی بر خدمات رسانی به مردم خواهد شد .

" خبردنا " در گزارش های که طی روزهای آینده منتشر خواهد بصورت جداگانه به تغییر و تحول دفاتر نمایندگان استان در مجلس خواهد پرداخت .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
خودشون هم باهم سازگار نیستند .. حدااقل دعوای خودتون رو به مردم نسبت ندین
نام:
ایمیل:
* نظر: