به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
فرماندار بویراحمد:
فرماندار شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از مُدیران این شهرستان خواست با توجه به تمامی ظرفیت ها بفکر اُفقی 20 ساله باشند چراکه در غیراینصورت آیندگان، آنان را نخواهند بخشید.

به گزارش خبردنا، "شهرام مهدوی مطلق" در نشست هماهنگی سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: توقع هست  مدیران در توسعه زیرساخت‌های شهرستان بویراحمد به اُفق دورتر بیندیشید و مسائلی همچون مهاجرت، ظرفیت‌های گردشگری و پیشرفت شهرستان را در همه ابعاد تا اُفق ۲۰ ساله ببینید چرا که در غیر اینصورت آیندگان ما را نخواهند بخشید.

وی با تاکید براینکه فکر کردن به وضعیت موجود حتی وضع موجود را تغییر نخواهد داد، خاطرنشان کرد: ادارات در دو هفته آینده همه پروژه‌های پیشنهادی خود را برای سفر دور دوم ریاست جمهوری به صورت طرح که قابل توجیه فنی و اقتصادی باشد، ارائه دهند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به برخی از مصوبات سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: در دور اول سفر ریاست جمهوری در حوزه‌های صنعت و کشاورزی در سطح شهرستان بویراحمد متأسفانه پروژه‌ای نداشتیم اما پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان بویراحمد از سوی شرکت های آب و فاضلاب و گاز انجام گرفت که جای تشکر دارد و اخیراً هم پروژه‌ای در سطح شهرستان بویراحمد داشتند که در مدت کوتاهی انجام شد و البته توقع هم همین بود.

مهدوی مطلق بر تاکید بر پروژه های حوزه صنعت در سفر دوم هیات دولت به این استان تأکید کرد و گفت: باید به ظرفیت گردشگری شهرستان بویراحمد هم در سفر دور دوم توجه ویژه ای شود.

فرماندار بویراحمد، ساماندهی رودخانه بشار یاسوج را در دور دوم سفر ریاست جمهوری مورد تأکید قرار داد و اظهارداشت: در حوزه ورزش پروژه‌های کلان تعریف شود و در حوزه روستایی هم نیاز ظرفیت‌هایی برای رونق ورزش وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: