به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیشگام تحول و توسعه خدمات سلامت در کهگیلویه و بویراحمد
آنچه در این فصل با هم مرور می کنیم بخش آخر از گزارش به مردم است که به «پروژه ها واقدامات مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی در شهرستانهای " بویراحمد ودنا و مارگون " منحصر می شود است . 

 خبردنا :تیم مدیریتی فعلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در وضعیتی نامطلوب این نهاد مهم را در اختیار گرفت که به دلایل مختلف برخی نارسایی ها در پروژه های عمرانی و خدمات سلامت به مردم بر کسی پوشیده نبود و نیست .
به گزارش " خبردنا " با انتصاب دکتر " محمد غلام نژاد " و استقرار تیم جدید مدیریتی تلاش های شبانه روزی برای خروج دانشگاه از حواشی سیاسی و مدیریتی و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان با توسعه خدمات زیربنایی سلامت و فعال شدن پروژه های فراموش شده جانی دوباره گرفت .

"گزارش به مردم " ماحصل مختصر و چکیده این تلاش‌های است که در حوزه درمان و بهداشت استان پس از انتصاب دکتر غلام نژاد اتفاق افتاده است .

بخش اول  و دوم این گزارش را از اقدامات انجام شده در شهرستانهای " کهگیلویه بزرگ " و  " گچساران و باشت " در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر شد .

آنچه در این فصل با هم مرور می کنیم بخش  آخر از گزارش به مردم است که به «پروژه ها واقدامات مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی در شهرستانهای " بویراحمد ودنا و مارگون "  منحصر می شود است . 



*تکمیل و بهر برداری پروژه مرکز نقاره خانه درروزهای آینده ؛
این پروژه در سال ۹۵شروع و در سال ۹۸با پیشرفت ۵۰درصدی فسخ پیمان گردیدو در حال حاضر با پیشرفت ۹۷درصدی و در استانه افتتاح میباشد.

*تکمیل پروژه مرکز بهداشتی درمانی بلهزار ؛
سازه این پروژه در سال نود!!!با پیشرفت ۲۵درصدی رها و تا خرداد امسال هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته بود ،در حال حاظر پروژه پیشرفت ۵۲درصدی دارد و در حال برنامه ریزی افتتاح برای هفته سلامت سال اینده می باشد .

*پروژه مرکز بهداشتی درمانی شهید صدوقی که در سال ۹۶با پیشرفت ۲۵درصدی خاتمه پیمان شده بود و اکنون با پیشرفت ۸۷درصدی در استانه اماده سازی جهت افتتاح و بهربرداری می باشد .
*پروژه آموزشگاه بهورزی یاسوج با پیشرفت ۶۰درصدی خاتمه پیمان و در حال حاظر پیشرفت ۸۵درصدی و در حال اماده سازی جهت افتتاح و بهربرداری در هفته های اینده می باشد.

احداث و تکمیل پروژه پایگاه سلامت زیر تل با پیشرفت ۴۰درصدی

احداث و تکمیل پروژه پایگاه سلامت شهید دهرابپور با پیشرفت ۴۰درصدی

احداث و تکمیل پروژه پایگاه سلامت شاهد با پیشرفت ۴۰درصدی
*تکمیل پروژه پزشکی هسته ای امام سجاد (ع )(فاز تشخیص )در مرحله بهره برداری

*احداث پروژه پزشکی هسته ای در (فاز درمان )با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی

تکمیل و آماده نمودن پروژه اقامتگاه ماندگاری پزشک موشمی زیلایی

*تکمیل فاز یک بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان دنا (این پروژه در اسفند ۱۴۰۰پیشرفت ۸درصدی داشته ) اکنون پس از رفع موانع پروژه ،پیشرفت ۷۰درصدی در تکمیل فاز یک (تکمیل اسکلت )دارد .

*تکمیل و آماده نمودن پروژه انتقال خون استان با پیشرفت ۵۰درصدی پس از گذشت ۱/۵سال راکد بودن ،بعد از رفع موانع و مشکلات پیمانکار و پروژه اکنون پیشرفت ۸۵درصدی دارد .
*اخذ مجوز تاسیس مرکز رادیوتراپی در مرکز استان و اماده نمودن نقشه ها و مدارک مورد نیاز به جهت پیگیری اعتبارات پروژه (استان کهگیلویه و بویر احمد تنها استانی بوده که فاقد رادیوتراپی بوده و هیچ پیگیری خاصی در خصوص این پروژه بسیار مهم و حیاتی صورت نگرفته است .)

*فعال نمودن پروژه بیمارستان سوختگی یاسوج پس از راکد بودن پروژه پس از ده سال (استان کهگیلویه و بویر احمد تنها استانی بوده که فاقد بیمارستان سوختگی بوده است )

تعمرات اساسی دو بخش درمانی بیمارستان امام سجاد (ع )

تکمیل و اماده نمودن خانه بهداشت ضمیمه چین که پیشرفت ۴۰درصدی داشته و اکنون در مرحله پایانی و تکمیل می باشد .

احداث و تکمیل خانه بهداشت میانتگان (آماده بهربرداری )

راه اندازی دستیاری تخصصی جراحی کلیه ومجاری ادراری با پذیرش دو دستیار درسال اول

راه اندازی رشته بهداشت مدارس دردانشگاه علوم پزشکی

مجهز بودن تمام مراکز شهرستانها به پزشک عمومی کارآمد

راه اندازی بخش های فوق تخصصی هماتولوژی،نفرولوژی،جراحی و ….دربیمارستان شهید جلیل یاسوج

*راه اندازی مجدد ساخت پروژه های دانشکده دندانپزشکی وبهداشت و پرستاری،پروژه هایی که سالها راکد ونیمه تعطیل بودند وپس ازتصویب درهیات رئیسه ،وهیات امنا ،قرارداد جدید برای تکمیل تا پایان سال ۱۴۰۱ درحال اجراست.

نام:
ایمیل:
* نظر: