به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
هم اکنون دو نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان دهدشت بستری هستند.

خبردنا:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   یاسوج  گفت : شهرستان های دنا و چرام در وضعیت قرمزقرار دارند۰

به گزارش خبردنا به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ؛دکتر ملک زاده افزود : از   ابتدای آذرماه تاکنون ۳۵۱ نمونه کرونا از بیماران مشکوک گرفته شد که ۱۵ نفر از این تعداد ، مبتلا به ویروس کرونا بودند.

وی با بیان اینکه ۴ درصد نمونه‌ها مثبت بودند ادامه داد: هم اکنون دو نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان دهدشت بستری هستند.
وی همچنین با اشاره به رنگ بندی کرونا اضافه کرد: شهرستان‌های دنا و چرام در وضعیت زرد و شرایط پرخطر قرار دارند و بقیه شهرستان‌ها در وضعیت آبی هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه پیک جدید کرونا در کشور‌های جنوب شرقی آسیا و اروپا شروع شده است گفت: پیک هشتم در ایران و به تبع آن کهگیلویه و بویراحمد نیز در راه است.
ملک زاده با اشاره به کاهش مراقبت‌های بهداشتی در کشور افزود: شلوغ بودن مراکز تجمعی، باز بودن مراکز آموزشی و ورزشی و پایین بودن درصد استفاده از ماسک و کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین دلایل تشدید شیوع این ویروس است.
وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اضافه کرد: مردم از حضور در مراکز پررفت وآمد خودداری کنند و استفاده از ماسک و واکسیناسیون را جدی بگیرند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در سه هفته اخیر هیچ فوتی ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشد

نام:
ایمیل:
* نظر: