به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
بارش ۶۰ سانتیمتری برف در برخی راه‌های کهگیلویه و بویراحمد :
وی با بیان اینکه در محدوده تونل گل زردی محور یاسوج به بابامیدان مه گرفتگی را شاهد هستیم که از رانندگان انتظار داریم با احتیاط رانندگی کنند، ادامه داد: درسایر محورهای مواصلاتی استان بارش‌ها بصورت باران است.

خبردنا : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از بارش ۶۰ سانتیمتری برف در برخی راه‌های این استان خبر داد.

“عابد محمدی” در گفت و گو با ایسنا گفت: از دیشب تا کنون در تمام محورهای ارتباطی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون شاهد بارش برف هستیم که راهداران در حال برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی اظهارکرد: تاکنون با تلاش راهداران نگذاشتیم هیچ راه ارتباطی در استان کهگیلویه و بویراحمد مسدود شود و ترد در راههای این استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون در محور “یاسوج به شیراز” در محدوده مله شوره حدود ۳۰ سانتیمتر، در محور “یاسوج به بابامیدان” ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر، “مارگون به شبلیز” حدود ۶۰ سانتیمتر، “یاسوج- کاکان به اقلید” حدود ۵۰ سانتیمتر، “یاسوج – چرام” ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر و از تونل ۶ به بعد محور “یاسوج به اصفهان” برف داشتیم.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه برخی رانندگان بدون زنجیر چرخ به دل جاده می زنند که به علت بارش برف با مشکل مواجه می شوند و در این زمینه از مردم و مسافران انتظار داریم یا فعلا در صورت امکان سفر نکنند و یا اگر قصد سفر دارند همراه خود تجهیزات زمستانی لازم را همراه داشته باشند تا با مشکلا مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه در محدوده تونل گل زردی محور یاسوج به بابامیدان مه گرفتگی را شاهد هستیم که از رانندگان انتظار داریم با احتیاط رانندگی کنند، ادامه داد: درسایر محورهای مواصلاتی استان بارش‌ها بصورت باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰۰ راهدار با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در ۲۰ راهدارخانه با ۲۸ اکیپ در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم و مسافران هستند.

همچنین “ولی بهره مند”، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه سوم دی ماه ۱۴۰۱ در جاورده ۸۲، لنده ۷۸.۵، سرآسیاب یوسفی ۷۵، دیشموک ۵۹، قلعه رئیسی ۵۵.۵، سوق ۵۵، موشمی زیلایی ۵۵، سرفاریاب ۵۴، چرام ۴۵، یاسوج فرودگاه ۴۴، لوداب ۴۳، دلی خمسیر ۴۳، دهدشت ۳۹، بوستان ۳۸، منصورخانی کاکان ۳۵، تل گاه ۳۴، تنگ سرخ ۳۲، سی سخت ۳۱.۷، باشت ۲۹، چیتاب ۲۸، لیکک ۲۷.۶، دشت بز سادات، محمودی ۲۷.۵، مارگون ۲۵، وزگ ۲۵، دیل ۲۴، پاتاوه ۲۲، تنگ رواق ۱۸، ماهور باشت ۱۶، دوگنبدان ۱۵.۹، دژسلیمان ۱۵ باران باریده است.

وی اظهارکرد: این سامانه بارشی تا بامداد روز یکشنبه بر جو استان کهگیلویه و بویراحمد حاکم است و پس از این سامانه از بامداد یکشنبه تا اواخر هفته کاهش محسوس دما و یخبندان صبحگاهی پیش بینی می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: