به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بر توسعه ورزش استان در رشته و سطوح محتلف تاکید کرد

 خبر دنا :استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رفع مشکلات پروژه های ورزشی و جامعه ورزش استان در اولویت قرار می گیرد.

 به گزارش خبردنا٫ سیدعلی احمدزاده در شورای عالی ورزش استان اظهار داشت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، هتل -خوابگاه ورزشی یاسوج جزء پروژه‌های اولویت‌دار هستند که با برآورد اعتبارات باید مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: سالن‌ها ، زمین‌ها و استخرهای ورزشی که در شهرهای مختلف استان در دست اجرا هستند در اعتبارات متمم و همچنین در سفر دور دوم دولت به استان دیده می‌شوند، لذا تمام پروژه‌های ورزشی در سطح استان که اعتبار برای آنها در نظر گرفته نشده و نیازمند اعتبار هستند احصاء شوند تا در تهران پیگیر اعتبار شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفت هزار میلیارد تومان پول متمم سفر برای استان در نظر گرفته شده که محل هزینه کرد آن مشخص است اما در دور دوم سفر بخش ورزش استان به خوبی دیده خواهد شد.

دکتر احمدزاده بر توسعه ورزش استان در رشته و سطوح محتلف تاکید کرد و گفت: متولیان حوزه ورزش با انگیزه دادن به جوانان و نوجوانان زمینه حضور و فعالیت آنها در رشته‌های مختلف ورزشی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در بخش ورزشی این استان هستیم و برای کسانی که بخواهند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند از آنها به خوبی استقبال و تسهیلات لازم را تامین می‌کنیم.

استاندار خاطرنشان کرد: از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و هتل ورزش یاسوج بازدید و برای رفع مشکلات این دو پروژه ورزشی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دکتر احمدزاده تصریح کرد: از محل متمم سفر سال گذشته دولت به استان مبلغ ۳۷ میلیارد تومان برای حوزه ورزش در نظر گرفته شده که پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حفظ و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: توسعه پیست اسکی برای رشد ورزش‌های زمستانه مورد توجه متولیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ورزش استان سرشار از جوانان با استعداد است، گفت: استان در ورزش‌های استقامتی مانند دو ومیدانی و سایر رشته‌ها حرف برای گفتن دارد و می‌توانیم صاحب جایگاه شویم بنابراین باید حساسیت ویژه‌ای روی این موضوع داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: