به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، معرفی آداب‌ورسوم مردم استان، نمایش دست‌بافت‌های داری و عشایری زنان استان از اهداف مهم این اداره کل برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.  

خبردنا : مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این استان برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش " خبردنا " ، " سعید طالبی پور" با اشاره به اینکه در نمایشگاه بین‌المللی تمام ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی معرفی می‌شود گفت: از تمام فعالان بخش خصوصی استان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در نمایشگاه و معرفی بهتر ظرفیت‌های خود در سطح بین‌المللی دعوت بعمل می‌آید.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، معرفی آداب‌ورسوم مردم استان، نمایش دست‌بافت‌های داری و عشایری زنان استان از اهداف مهم این اداره کل برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.
 
 او بابیان اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان در سطح بین‌المللی است گفت: در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا فرصتی برای معرفی بهتر دیگر ظرفیت‌های استان ازجمله گیاهان دارویی، سوغات و تولیدات باغی، ظرفیت فرودگاه و جاذبه‌های کم‌تر شناخته‌شده استان فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: