به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
اقدام ارزشمند :
نیازهای مردم به سمت مسئولان نعمتی از سوی خداوند متعال است که نباید با برخی رفتارها این نعمت خداوند از مسئولان سلب شود.

خبردنا : مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویر احمد گفت: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) رزمایش دلگرمی احسان در استان برگزار و بیش از ۱۵۰ دستگاه وسایل گرمایشی توزیع می‌شود.
به گزارش " خبردنا " به نقل از فارس ، دکتر " شایان نادری " در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و یکمین رزمایش از رزمایش های بنیاد احسان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این رزمایش بیش از ۱۵۰ دستگاه وسایل گرمایشی اعم از بخاری گازی، آترا‌های نفتی به ارزش ۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال در سطح کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: توزیع این وسایل گرمایشی توسط گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی انجام می شود.

وی بابیان اینکه این ستاد، تاکنون رزمایش‌های مختلفی را به صورت فصلی و ماهیانه در سطح استان برگزار کرده است، اضافه کرد: در هفته‌های گذشته نیز با برگزاری رزمایش سفره احسان ۱۲۰ تن گوشت مرغ به ارزش ۴۸ میلیارد ریال در قالب بسته‌های پروتئینی، بین نیازمندان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

جعفری مدیر خدمات حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: نیازهای مردم به سمت مسئولان نعمتی از سوی خداوند متعال است که نباید با برخی رفتارها این نعمت خداوند از مسئولان سلب شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: