به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
دادستان مرکز استان از مردم خواست برای تسهیل در کار ضابطان دادگستری از مراجعه به دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اداری این نهاد خودداری کنند.

 خبردنا :دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد: مردم شهرستان بهمئی بدانند دادستانی به عنوان مدعی العموم تلاش خود را برای حفظ سرمایه مردم انجام می‌دهد.

 

به گزارش خبردنا، علی ملک حسینی با اشاره به اینکه ورودی و خروجی این صندوق سرمایه گذاری هم خوانی با هم ندارند، گفت: متاسفانه فردی با هویت معلوم در شهرستان بهمئی از ابتدا با یک سری فعالیت‌های مشروع و جذب سرمایه گذاری بستگان با هدف سرمایه گذاری در بورس اقدام کرد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به واسطه پرداخت سود‌های نامتعارف ۱۰ درصد، ورودی سرمایه این صندوق زیاد شد که همین موضوع موجب ورود ضابطان دادگستری استان به این موضوع شد.
وی از بازداشت این فرد خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر هر گونه عملیات توسط این موسسه متوقف و حساب‌های بانکی و اموال مربوط به این موسسه و مالک آن توقیف شده و ضابطان دادگستری در اسرع وقت تحقیقات را انجام می دهند.
ملک حسینی یادآور شد: مردم استان و افرادی که سرمایه گذاری کرده اند مطمئن باشند دادستانی به عنوان مدعی العموم و نماینده مردم تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه مردم و جلوگیری از خطای بیشتر انجام می دهد.
وی با اشاره به حضور نماینده سرمایه گذاران و ارتباط دادستانی با آنها، گفت: ما با نمایندگان آن‌ها ارتباط داریم و تمامی مراحل رسیدگی را مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خواهش ما این است اگر الان در جایی از استان افرادی با این روش اقدام به جذب سرمایه می‌کنند مردم هوشیار باشند.
وی از مردم خواست برای تسهیل در کار ضابطان دادگستری از مراجعه به دستگاه قضایی و سایر نهاد‌های اداری این نهاد خودداری کنند.
ملک حسینی اضافه کرد: در روز‌های آینده آخرین وضعیت این پرونده از طریق رسانه‌ها و نمایندگان سرمایه گذاران به عموم مردم اطلاع رسانی می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
کي باور کنه اين دوستان رو
نام:
ایمیل:
* نظر: