به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
تمام محورهای مُنتهی به شهرستان های سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون با بارش برف روبرو بوده و شدت برف در این محورها باعث خوشحالی مردم و رانندگان این محورها شده است.

به گزارش خبردنا، تمام محورهای مُنتهی به شهرستان‌های سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، شامل بویراحمد، دنا و مارگون بارش به شکل برف دارند و کارکنان راهداری با استقرار در محورهای برفگیر و گشت زنی، تا این لحظه اجازه انسداد محورهای اصلی و فرعی را نداده اند.

با وجود اینکه شهرستان‌های سردسیری از دیشب تا کنون بارش برف را شاهد بوده ایم اما تمام مسیرهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها جریان دارد و راهداران با برف روبی و نمک پاشی در حال تلاش برای بازگشایی راهها هستند.

البته برخی از محورهای روستایی مسدود شده که بنا بگفته مدیران اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد، این محورها پس از اتمام بارش ها بازگشایی می شوند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواسته که در صورت لزوم تردد در محورها، همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی و البته و اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۴۱ نیز انجام می‌شود.

بیشترین بارش برف تاکنون در محور یاسوج به اقلید در محدوده دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد بوده و میزان برف در محورهای مواصلاتی یاسوج به دشیراز ۳۰ سانتیمتر، یاسوج به بابامیدان ۳۰ سانتیمتر، یاسوج- سپدار به چرام ۳۰ سانتیمتر تاکنون گزارش شده است.

بارش برف در محورهای موصلاتی این استان تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر بوده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: