به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
‌نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد :
کسانی که در حوادث اخیر در خانه ماندند و سکوت کردند نامشان در تاریخ ثبت می‌شود حتی آنهایی که به تحریک دشمنان و رسانه‌های بیگانه به خیابان آمدند و اقدام به آتش زدن اموال و ایجاد اغتشاش کردند هم نامشان در تاریخ ثبت می‌شود.

 خبردنا : ‌نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ‌خواستار نظارت بیشتر مسئولین بر بازار شد و گفت: مسئولین در بازار نظارت داشته باشند تا عده‌ای سودجو قیمت‌ها را افزایش ندهند.

به گزارش " خبردنا " به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم در 9 دی سال 1388 فتنه و آتشی که جاهلان و ناآگاهان برافروختند خاموش کردند‌.

وی عنوان کرد: در جنگ ترکیبی که امروز دشمن راه‌اندازی کرده این حضور مردم است که نقشه آن‌ها را نقش بر آب کرده، مردم در حوادث اخیر هم به مانند سال 88 نیز آتش برافروخته را خاموش خواهند کرد، بنابراین آنها که دلسوز انقلاب و نظام هستند باید در صحنه باشند و سکوت نکنند.

حسینی ابراز کرد: کسانی که در حوادث اخیر در خانه ماندند و سکوت کردند نامشان در تاریخ ثبت می‌شود حتی آنهایی که به تحریک دشمنان و رسانه‌های بیگانه به خیابان آمدند و اقدام به آتش زدن اموال و ایجاد اغتشاش کردند هم نامشان در تاریخ ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه اسم خادمین و خائنین در تاریخ انقلاب نوشته می‌شود، گفت: باید حواسمان جمع باشد و بدانیم که در چه برهه حساسی از انقلاب اسلامی هستیم.

حسینی با بیان اینکه شرایط کنونی امتحان دیگری از سوی خداوند است گفت: رهبران این جنگ مشخص هستند از یک طرف سلطنت‌طلبان، تجزیه طلبان، ضد انقلاب و منافقین و رهبر جناح دیگر فرزندی از فرزندان زهرا(س)، بنابراین حق و باطل در جنگ کنونی کاملاً روشن است.

 وی با اشاره به ضرورت روشنگری در جنگ ترکیبی خاطرنشان کرد: ممکن است در جنگ کنونی عده‌ای آگاهی کافی نداشته باشند که می‌بینیم همین گونه شده و عده‌ای ناآگاه تحت فضای رسانه‌ای دشمن قرار گرفتند به طوری که از شکست تیم ملی ایران مقابل آمریکا می‌رقصند و شادی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن هم به دنبال از بین بردن باور و غیرت ملی میان جوانان است و تلاش می‌کند با بی‌غیرتی ملی، ایران اسلامی را از بین ببرد.

حسینی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند ملت ما همواره درگیر مسائل و حواشی باشد تا از مسیر پیشرفت غافل بماند، گفت: به لطف خداوند علی‌رغم همه توطئه‌ها، کشور و ملت ما به راه پیشرفت و توسعه ادامه می‌دهد، ایران اسلامی در کاخ‌های دشمنان لرزه انداخته به طوری که آنها از قدرت و وحدت ملت ایران ترس و هراس دارند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرد شدن هوا بر مصرف بهینه گاز و برق تاکید و عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و سرد شدن هوا توصیه می‌کنیم مردم مصرف بهینه‌ای داشته باشند تا دچار قطعی گاز و برق نشویم.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار نظارت بیشتر مسئولین بر بازار شد و تصریح کرد: مسئولین در بازار نظارت داشته باشند تا عده‌ای سودجو قیمت‌ها را افزایش ندهند.

حسینی خاطرنشان کرد: مردم از طرف دشمن تحت فشار هستند عده‌ای هم در داخل با افزایش قیمت‌ها این فشار را مضاعف می کنند که شایسته ملت ما نیست.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
0
...نگو سید
نام:
ایمیل:
* نظر: