به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
امام جمعه دهدشت:
امام جمعه دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت اقتصادی بخش های مختلف بویژه خودرو و مسکن، از دولت خواست فضای انحصاری بازار خودرو را با مشارکت بخش خصوصی در هم بشکند.

به گزارش خبردنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با تاکید براینکه گرانی های مکرر و بی ضابطه خودرو و مسکن مشکلات متعددی را برای مردم به وجود آورده است، اظهارداشت: باید فضا را برای ورود نخبگان جوان به عرصه تولید خودرو فراهم شود و این فضای انحصاری را دولت باید بشکند.

وی با انتقاد از فضای کنونی بازار خودرو، معتقد است که این فضا توسط سرمایه داران ایجاد شدت و دولت باید این فضایی که سرمایه داران ایجاد کرده اند را شکسته چرا که این فضا موفقیت ندارد.

امام جمعه دهدشت با تاکید براینکه دولت باید اجازه ورود بخش خصوصی به بازار خودرو را بدهد و این فضای انحصاری را باید بشکند، خاطرنشان کرد: دولت باید مسئله مهم خودرو را حل و فصل کند.

وحدانی فر در بخش دیگری از سخنان خود با مقایسه اعتراضات کنونی با اعتراضات انتخابات 88 ، ادامه داد: ساکتین اعتراضات جدید خواص بی بصیرتی هستند که فقط در دوران خوشی ها فریاد می زنند.

وی گفت:"افرادی که فتنه ها، انحرافات و لشکرکشی های دشمنان را می بینند اما سکوت اختیار می‌کنند، کسانی که فکر می‌کنند موقعیت های اجتماعی و منافع شخصی شان به خطر می افتد."

امام جمعه دهدشت، چنین افرادی را شمشیرهای کُند شده لقب داد و تاکیدکرد که این ها خواصی هستند که فقط در خوشی ها فریاد می‌زنند."

وحدانی فر در ادامه سخنان خود به دیدار قالیباف رییس مجلس با مراجع عظام تقلید هم اشاره و اظهارداشت:"همه مراجع عظام تقلید در این دیدار از وضعیت اقتصادی ابراز نگرانی کردند."

وی گفت:"ما از مجلس توقع فراوان داشتیم، توقع داشتیم سوداگری از بازارهای خودرو و مسکن در اولویت مجلس باشد، باید کاری شود چراکه ریل گذاری های مجلس باعث می شود که دولت در این ریل درست حرکت کند یا منحرف شود."

بگفته امام جمعه دهدشت، مردم پای آرمان های انقلاب هستند اما این گرانی های بی ضابطه و بی قاعده، آنان را نگران کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: